חברת שליחויות אמינה ומהירה - הדרך היחידה למשלוחים חשובים

חלק גדול מהארגונים, החברות והעסקים מבצעים באופן שוטף משלוחים המיועדים ללקוחות, שותפים, גופי ממשלה ורשויות, ועוד. אמנם, ניתן לומר שכל משלוח הוא חשוב, בין אם מבחינה כלכלית, לניהול השוטף, לתדמית העסק וכדומה – אך יש משלוחים חשובים עוד יותר. במקרים כאלו אין שום מקום לפספוסים מבחינת זמנים ויעדים, ואין מקום להתנהלות שאיננה מספיק אמינה ומקצועית. הדרך היחידה לבצע אותם היא עם חברת שליחויות אמינה ומהירה.

 

חשוב להדגיש כי מבחינת חברתנו, כל לקוח וכל משלוח באשר הוא, הינו חשוב ביותר ומקבל את מלוא תשומת הלב והמעטפת המקצועית. יחד עם זאת, במידה ואתם מסתדרים בשוטף ללא חברת שליחויות רצינית , ומתלבטים בנושא זה לגבי המשלוחים היותר חשובים שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

חברת שליחויות וחשיבות הביטחון במשלוחים חשובים

 

בישראל מוצעים כמה וכמה פתרונות עבור משלוחים כלליים, אולם חלקם הגדול אינו נותן מענה מספיק טוב עבור משלוחים חשובים. כך למשל, יש שעדיין מסתמכים על שירותי דואר ישראל אפילו לביצוע משלוחים חשובים. הבעיה היא כמובן, ששירותי השילוח של הדואר איטיים ומוגבלים. למשל, הסיכויים נמוכים ואף אפסיים שיוכלו לקחת מכם משלוח בהול, ולהביאו עוד באותו היום אל הכתובת המבוקשת. למעשה, במקרה הטוב המשלוח יתקבל כעבור ימים ספורים, וגם זאת – לא ישירות אל הנמען אלא לנקודות חלוקה ותאים למיניהם. זאת, עוד לפני שהזכרנו את העיכובים והשגיאות שמאפיינים לא פעם את שירותי דואר ישראל, מה שלא פעם מוביל לתסבוכות ולכאבי ראש. 

 

אפשרות נוספת היא כמובן להסתייע ב- "שירות" פנימי של העסק, כלומר להעמיס את המשלוח על כתפיו של אחד העובדים בשטח או אנשי המשרד. הבעיה היא כמובן שהמשלוח מוציא את העובד משגרת יומו, גוזל זמן ודלק, ומכיוון שמדובר באדם בלתי מקצועי בתחום השליחויות – סביר להניח שיתבזבזו משאבים נוספים על הדרך. זאת, עוד לפני שדיברנו על הפוטנציאל לחיכוכים ולחוסר שביעות רצון של העובד, על מורכבות התזמון של המשלוח, על עומסי התנועה והפקקים, וכן הלאה. במילים אחרות, זהו אולי פתרון סביר למשלוח חשוב בודד, אך בוודאי לא למשלוחים חשובים שמתבצעים מעת לעת.

 

רק חברת שליחויות רצינית

 

אם כן, הפתרון האידיאלי לסוגיה זו, ולמעשה הפתרון הריאלי היחיד, הוא להסתייע בשירותיה של חברת שליחויות מקצועית, רצינית, אמינה ומהירה. זכרו: מכיוון שמדובר במשלוחים חשובים לא כדאי לבחור את החברה כלאחר יד, אלא באמת לוודא את יכולותיה וניסיונה. אכן, גם בחירה בחברה שאינה מספיק טובה עלולה להוביל לבעיות, לתסבוכות, לאי נעימויות ולפגיעה בהתנהלות העסקית ובתדמית הארגון. 

 

את הדגש צריך לשים, קודם כל, על הניסיון והוותק של החברה – המעידים על הצלחה ועמידה בסטנדרטים גבוהים לאורך שנים בתחום תחרותי. בנוסף, סביר מאוד להניח שחברה וותיקה כבר יצרה לעצמה מערך של פתרונות נכונים ויעילים, נהלי עבודה יסודיים ושיטות הניתנות להתאמה לצרכי הלקוח. מכיוון שמדובר במשלוחים בעלי חשיבות גדולה, בהחלט כדאי גם לבחון את מעכל הלקוחות של החברה ולבדוק האם נמנים עליו גופים מוכרים במשק. אפשר גם להרים טלפון כדי לשאול לקוח או שניים על שביעות רצונם מהשירות.

 

אכן, רמת השירות הינה חשובה במיוחד למשלוחים חשובים. על כן, יש לוודא למשל שהחברה מאפשרת ללקוחות לנהל את שליחויותיהם באופן בטוח ונוח, בידיעה שהעבודה מתבצעת לפי דרישותיהם. כמו כן, יש לוודא שהחברה מאפשרת לבחור את גודל ומידת הדחיפות של המשלוח, שהלקוח יכול לעקוב אחרי התקדמות השליחות, שיש מענה טלפוני זמין עם תשובות לכל שאלה, ושמקבלים דוחות מפורטים בסוף כל חודש.

 

וכמובן, יש לוודא שהחברה פועלת באזורים בהם נדרשת השליחות, ושיש לה מערך שליחויות מתקדם מבחינה טכנולוגית ואנושית כאחת. זאת, לרבות אפשרות לבקרה וניטור בזמן אמת, תזמון מדויק של המשלוחים, יכולת לתת מענה מהיר במיוחד, ושליחים המבצעים את עבודתם באדיבות ובמקצועיות ללא דופי.