מאפיינים של שליחויות בעונות השונות !

הגשמים והקור

עד כמה שהקיץ עשוי להיראות קשה ומורכב בכל הקשור לעבודת שליחים ומשלוחים, החורף הוא דווקא העונה שאליה מדינת ישראל אף פעם לא ערוכה מספיק. כמה ימי גשמים והכבישים הופכים לנהרות. אך כאשר יש משלוחים חשובים להעביר ממקום למקום – זה לא אמור לעצור את בעלי המקצוע מביצוע עבודתם באופן המקצועי והיעיל ביותר. לכן, יש צורך במעילי גשם, מכלים מוגנים ממים על מנת להעביר את המשלוחים (שבדרך כלל רגישים למים מאוד), וגם עמידות של השליח עצמו, משום שגם אם הוא מתנייד ברכב, פעמים רבות יש צורך לרוץ בגשם על מנת להיכנס למבנה, למסור את החבילה או המעטפה, ואחר כך לחזור לרכב.

עונות המעבר המטעות 

חברת מאך 1 מספקת שירותי משלוחים ברמה הגבוהה ביותר וללא כל פשרה בכל ימי השנה. ולמרות שהקיץ והחורף עשויים להיות מורכבים, לעיתים קרובות דווקא עונות המעבר מתקילות את השליחים במידה המשמעותית והחמורה ביותר. בעונות המעבר הגשם עשוי להתחיל לרדת ביום שבו הבטיחו שמש ועלייה בטמפרטורות, ובימים קרים בבוקר הטמפרטורה עולה בצהריים, מה שדורש להוריד את השכבות המיותרות או להזיע בכבדות. לא פשוט! אך מישהו צריך לעשות זאת, ושליחי חברת מאך 1 תמיד לשירותכם.
השרב והחום
שליח בדרך למסירה
עבודות שליחויות הן לעיתים קרובות אחת מהמשימות שלא זוכות לכבוד הראוי להן – בכל עונות השנה. ויחד עם זאת, מדובר באחת העבודות שהכי מושפעות מתנאי הטבע, משום שחלק משמעותי מהעבודה נעשה בחוץ, בדרכים. לפניכם כמה גורמי קושי שאיתם מתמודדים האנשים הפועלים בתחום המשלוחים, אלה שלא חשבתם עליהם כשהזמנתם את המשלוח מחברת מאך 1.

אין ספק שהמכה הגדולה ביותר של ישראל מבחינת מזג אוויר – זה הקיץ החם והארוך, שפעמים רבות מלווה גם בשרב בלתי נסבל שגורם לכל אחד מאיתנו לשאוף חול בכמויות. אמנם לא מדובר במעבר דרך המדבר כפי שעשו שליחים של המאות הקודמות, והעבודה נעשית בעזרת רכבים ולא על גבי חמור, אך כאשר נדרשת מהירות גבוהה, ובעיקר באזור מרכז הארץ, אמצעי ההתניידות הטוב ביותר הוא האופניים, ובמקרים אלה השליח מרגיש  על בשרו את כל קשיי הקיץ הישראלי.