להיות בטוחים שהמשלוח מגיע היום!

 

מבין כל סוגי המשלוחים, אין ספק כי שליחויות מהיום להיום מעמידות בפני החברות אתגר משמעותי. הסיבה ברורה: על המשלוח להגיע בתוך שעות ספורות ליעדו ובכך תלויים תדמיתו של הלקוח, קשריו העסקיים וקשרי הלקוחות שלו. למעשה, חברות רבות מציעות גם שליחויות מהיום להיום, אך הדבר אינו מובן מאיליו. למרבה הצער עסקים רבים כבר נכוו מעבודה עם חברות שפשוט לא יכלו לספק את הסחורה ולעמוד באתגר. אז בשורות טובות נסביר מה יכול לגרום לכם להיות בטוחים שהחברה המציעה שירות כזה באמת תעמוד במילה לאורך זמן – כולל בעונת החורף.

 

כמה מילים על האתגרים שליחויות מהיום להיום

 

עבורכם, לקוחות חברת שירות שליחים, הסיפור מתחיל ונגמר במסירת המשלוח ובקבלת אישור שהוא אכן התקבל על ידי הנמען. כך אתם מתפנים לדברים החשובים לכם באמת בעוד אנו מבצעים את כל הפעולות הנדרשות - והן רבות ומאתגרות. כמובן שהאתגר העיקרי הוא לעמוד בלוחות זמנים צפופים למדי, ובתוך כך לשמור על רמה גבוהה של אמינות ובטיחות.

כך למשל, על השליחים המבצעים את השירות למצוא את האיזון הנכון שבין הגעה מהירה ככל האפשר ליעד, ומצד שני לנהוג על הכביש בצורה בטוחה שאינה מסכנת אותם או אחרים ובהתאם לחוקי התנועה. אתגר משמעותי נוסף הוא עומסי התנועה והפקקים המשתנים מאזור לאזור לפי שעות, דבר שבהחלט יכול לעכב את המשלוח.

יתר על כן, בעונת החורף האתגר נעשה מורכב עוד יותר שכן מי הגשמים גורמים לכבישים להיות חלקים והשליחים צריכים לנהוג באופן יותר זהיר. הוסיפו לכך את העובדה שהתנועה בכללותה נעשית את איטית יותר בחורף, דבר המגדיל גם את כמות הפקקים, ותבינו מדוע יש צורך בחברת שליחויות מיומנת המעסיקה שליחים בעלי ניסיון רב בנהיגה חורפית.

 

מה שנותן לכם ביטחון

 

חברתנו פותרת את הסוגיות הללו ועומדת באתגר בכבוד כבר למעלה משלושה עשורים. בראש ובראשונה אנו מעסיקים נהגי רכבים וקטנועים הם מכירים כמו את כף ידם את אזורי השירות שלהם. ההיכרות המעמיקה עם הכבישים הראשיים והצדדיים מאפשרת להם לבחור את דרך התנועה האופטימאלית והמהירה ביותר אל היעד. אמנם כיום משתמשות כל חברות השליחויות באפליקציות תנועה אך בסופו של דבר אין תחליף לניסיון של השליח, שלעיתים קרובות מוצא צירי תנועה יותר אידיאלים ממה שיכולה אפליקציה להציע, ואף יודע לזהות מתי היא טועה בבחירה.

בנוסף, כל הנהגים שלנו עוברים הכשרות מקצועיות ומבינים היטב את האחריות המוטלת על כתפיהם בביצוע שליחויות מהיום להיום. הם גם עוברים כמובן הכשרות והדרכות לנהיגה בטוחה ונכונה, לרבות נהיגת חורף. לכאורה ברמת השליח הבודד הבדל של דקות ספורות למשלוח אינו כל כך משמעותי, אך אם תכפילו זאת בעשרות שליחים ובמאות משלוחים מידי יום, תבינו כמה זמן חוסכת העסקת שליחים רציניים ומיומנים, וכיצד הדבר מאפשר לנו לעמוד תמיד במילה.

 

לא רק שליחים...

 

 אם כן, לכל אורך השנה חברות המציעות דואר שליחים חייבות להקפיד על רמה גבוהה מאוד של מקצועיות ואמינות, ולא פעם בתקופת החורף מתגלים הבדלים משמעותיים ביניהם. ראוי להדגיש כי הדבר אינו מתחיל ונגמר בשליחים עצמם ואלא בכל המערכת העוטפת אותם. כך למשל, ישנה חשיבות גדולה מאוד לצי רכבים שמחזיקה החברה, בהיקף שיאפשר לה לתת מענה מיטבי לכמות הלקוחות הקבועה והמזדמנת. אפילו השליחים הטובים ביותר אינם יכולים לעמוד בכמות הזמנות שפשוט מצויה מעבר למספרם. בתוך כך, בעיקר בעונת החורף ישנה חשיבות גדולה לכמות הקטנועים שמחזיקה החברה, מפני שבעונה הזו הרוויה בעומסי תנועה יש יתרון עצום לקטנוע שיכול להתגבר על הפקקים במהירות.

עוד ישנה חשיבות גדולה למערך הטכני שמגבה את השליחים, אשר מסוגל לתכנן באופן מדויק את הקצאת הרכבים למשימות השונות. באמצעות מערכת ממוחשבת ומתקדמת חברה מקצועית מבצעת תכנון מוקפד, הלוקח בחשבון את כלל ההזמנות הנכנסות ואת כלל הרכבים והקטנועים העומדים לרשותה, ויודעת לחשב גם את תנאי מזג האוויר, עומסי תנועה, עיכובים אפשריים וכדומה.

ולבסוף, אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם משלוחים מהיום להיום שתמיד יגיעו ליעד בזמן, זכרו שאין תחליף לניסיון של חברה שכבר עברה חורפים ישראלים רבים ולמדה כיצד להתארגן בצורה נכונה ולתת מענה הולם לצרכי לקוחותיה בעונה הגשומה.