ביטוח - רכב, דירה ובריאות

לצערנו, החיים לא באמת צבועים בורוד ולא תמיד מדובר בסרט הוליוודי או באגדה נפלאה, מה שמחייב אותנו להיות עם הרגליים על הקרקע ולקחת בחשבון שדברים רעים עלולים להתרחש. לשם כך קיים ביטוח שמקנה לנו אפשרות להיות בטוחים ולסמוך על גוף מסוים שיחזיר אותנו לקרקע בטוחה בעת הצורך. ישנן אינספור פוליסות ביטוח, אשר לכל אחת כיסוי שונה בתחום אחר, המאפשר ביטחון וטיפול בצרכי הלקוח המבוטח. בין מגוון הפוליסות ישנו ביטוח בריאות, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים ועוד. יהיו כאלו שיבחרו לבטח את עצמם על ידי ביטוח אחד אשר נראה להם החשוב ביותר, אך יהיו כאלו שיבחרו ביטוח שכולל מגוון תחומים, בכדי להיות מכוסים מכל כיוון.

ביטוח בריאות

אין ספק כי בכדי להשיג שגרת חיים נעימה ושקטה יש לשלם, מה שמוכיח כי כסף קונה לא רק שקט, אלא ביטחון, בריאות, יציבות ואיכות חיים. כמו בכל תחום, ככל שנגדיל את מסגרת הביטוח ונבחר בביטוח היקר ביותר, כך גם נהיה יותר מכוסים מכל בחינה ובעת הצורך נוכל לקבל את ההחזר המתאים. אחד מהביטוחים הפופולאריים הוא ביטוח בריאות, אותו בדרך כלל רוכשים באמצעות קופות החולים הממשלתיות ומקבלים סל תרופות בסיסי בהנחה וכן עוד מספר הטבות, אך תו לא. בכדי להעשיר את ביטוח הבריאות ולהרחיב אותו, יש לחתום על פוליסה נפרדת בחברה פרטית וליהנות ממגוון רחב יותר של הטבות כגון ניתוחים בחו"ל, ניתוחי קוסמטיקה, השתלות, תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות ועוד.

ביטוח רכב או אופנוע

ביטוח נוסף ומאוד פופולארי מאחר כי הוא הכרחי לכל מי שמעוניין להיות בעליו של רכב נוסע, הוא ביטוח רכב אשר גם לו יש מספר צדדים והרחבות. אומנם ישנו ביטוח חובה בסיסי המכסה אלמנטים מאוד ספציפיים, אך בכדי להיות בטוחים יש לעשות ביטוח מקיף שיגן הן על הנוסע והן על הרכב מכל בחינה אפשרית. החיים גוררים אותנו למגוון מקומות ולא תמיד אנחנו מוצאים אותנו במקום נעים, לכן ביטוחים מכל הסוגים מקנים לנו את הביטחון ומאפשרים לנו ליהנות מהשקט הנפשי ומהחיים.

 

אצלנו במאך 1 שליחויות כל האופנועים מבוטחים!