חברת שליחויות בתל אביב - חשיבותה של בחירה נכונה למענה מהיר ואמין בתוך העיר

חברות, ארגונים ובעלי עסקים הפועלים בתל אביב יודעים היטב, שבמטרופולין המובילה של ישראל יש חשיבות עליונה למענה מהיר ואמין. אכן, תל אביב איננה סלחנית במיוחד למי שאינם עומדים בסטנדרטים הגבוהים המצופים על ידי קהל הלקוחות, שותפים עסקיים וגורמים נוספים. הדבר נכון לכלל הפעילות העסקית, החל בטיב המוצרים והשירות ועד למהירות ואמינות המשלוחים. לפיכך, לבחירה בחברת שליחויות בתל אביב יש השפעה גדולה על תדמית העסק, על התנהלותו השוטפת ועל הצלחתו בעולם תחרותי ותובעני.

 

יש להבין ולהפנים כי חברת השליחויות, למרות שהינה חיצונית לחברה או לארגון, מהווה למעשה חלק אינטגראלי מפעילותם. בין אם מדובר במשלוחים של מסמכים וחבילות, מוצרים או ביצוע סבבים קבועים, שירותי דיוור ישיר וכדומה – המשלוחים הם חלק בלתי נפרד ממערך ומארג הקשרים של העסק, ואף מהווים במידה לא מבוטלת את הפנים שלו. לכן, גם אם אתם מחפשים חברה שתבצע עבורכם שליחות נקודתית או שליחויות מעת לעת, ובוודאי אם אתם מחפשים חברת שליחויות על בסיס קבוע – כדאי שתתנו את דעתכם לבחירה בחברה רצינית ומקצועית ללא דופי.

 

חברת שליחויות בתל אביב - פרמטרים שונים לבחירת החברה

 

כמו בכל תחום אחר, גם חברות השליחויות אינן עשויות מקשה אחת ונבדלות זו מזו בהיבטים כמו הרמה המקצועית, הניסיון והוותק, סוג השירותים הניתנים ועוד. לפיכך, יש לבחון מספר פרמטרים כדי לבצע בחירה מושכלת:

 

    • תל אביב – אם אתם יושבים או פועלים בתל אביב, בוודאי ידוע לכם שלעיר יש מאפיינים מיוחדים משלה, ולפיכך צריך לבחור חברה המתמחה ספציפית בתל אביב ובאזור המרכז. מה שמייחד חברה כזו הוא למשל שליחים המכירים את כבישי העיר כמו את כף ידם ויכולים לבחור נתיבים יותר מהירים ונכונים אפילו מהאפליקציות. השליחים (וכמובן גם מנהלי החברה) גם מכירים היטב את השעות היותר והפחות עמוסות ברחובות ובאזורים השונים, ולפיכך מתכננים את המסלול האידיאלי אל היעד. 

    • ניסיון וותק – מלבד פעילות באזור תל אביב יש לוודא גם מהו הניסיון והוותק של החברה. אין אנו אומרים שחברות שעושות את צעדיהן הראשונים אינן מסוגלות לתת מענה טוב, אבל בתל אביב הפער שבין "טוב" ל- "מצוין" עושה פעמים רבות את ההבדל. חברה מנוסה היא כזו שהשכילה להצליח ולצבור מעגל לקוחות נרחב לאורך שנים של פעילות בתחום תחרותי, והדבר בהחלט מעיד שמאחורי המילים שלה יש גם מעשים בשטח. זו חברה שעמדה ועדיין עומדת בסטנדרטים גבוהים במיוחד של לקוחות בתל אביב, ובהחלט שווה גם לבדוק מי עובד איתה.

    • לקוחות – לעיתים רשימת הלקוחות מעידה כאלף מילים על רמתה של חברת שליחויות. אז כדאי לבדוק האם נעזרים בשירותיה גם ארגונים וחברות בעלי שם במשק, ולצידם עסקים ממגזרים אחרים כמו משרדי עורכי דין וראיית חשבון וכדומה. לא יזיק גם לעשות על החברה חיפוש בגוגל, ומעבר לאתר שלה לבחון אם קיימות חוות דעת אובייקטיביות ברשת וברשתות החברתיות. אל תתביישו לבקש מהחברה כמה מספרי טלפון של לקוחות קיימים שיכולים לספר על שביעות רצונם מהשירות.

    • השירותים המסופקים – כמובן שיש לוודא שהחברה מספקת את השירות הדרוש לכם, החל בשליחויות בהולות, דרך סבבים קבועים של בנקים ודואר, ועד לחלוקת מוצרים.

    • המערך הכולל – שימו לב לאופן ביצוע הזמנות השליחויות בחברה – האם הוא יעיל, ידידותי למשתמש, זמין ונגיש? האם החברה מחזיקה במערכות טכנולוגיות מתקדמות לתזמון השליחויות באופן אופטימאלי? האם יש לה צי רכבים ואופנועים נרחב? האם ניתן מענה אישי ואנושי לשאלות ובקשות מיוחדות? 

 

אנו מזמינים אתכם לפנות אל חברתנו ולהתרשם מהאופן בו פועלת חברת שליחויות גדולה ומובילה בתל אביב כבר שנים רבות.