שליחות מהיום להיום

מה חשוב לדעת רגע לפני שמזמינים שליחות מהיום להיום חברות רבות מציעות שירותי שליחויות מהיום להיום, למעשה מתבצעות ברחבי תל אביב כמו גם בערים אחרות בארץ אלפי שליחויות מדי יום. בדרך כלל מדובר בהעברה דחופה של תיקי מסמכים לעסקים, תוכניות למיניהם (תוכניות הנדסיות, תוכניות בנייה ממשרדי אדריכלים וכו'), ניירת חשובה במיוחד כגון חוזים משפטיים או כל חומר אחר שיש בו צורך מיידי.

אופן הביצוע והצלחת השליחות תלויים בחברת השליחויות עצמה בלבד. על מנת שלא תפלו בפח ריכזנו עבורכם את ארבעת הפרמטרים שהכי חשוב לקחת בחשבון רגע לפני שאתם מזמינים שליחות מהיום להיום ומוצאים את עצמכם בסאגת איתור השליח ובמרדף אחר החבילה שהלכה לאיבוד.

זכות לתת שירות
פרמטר ראשון להצלחה הוא איכות השירות של החברה. חשוב שנציגי השירות שלה יהיו זמינים עבורכם לאורך היום כולו, יענו באופן מהיר לשיחות הטלפון וישמרו אתכם על קשר רציף עד להשלמת השילוח והגעתו ליעד. באותה מידה יוכלו אלו לסייע לכם בעת הצורך ובכל שאלה.

 

אמינות מעל הכל


המסמכים אותם אתם מבקשים לשלוח בשילוח מהיר מהיום להיום חשובים לכם בוודאי לאין שיעור. על חברת השליחות להפקיד אותם בידיים נאמנות, כאלו שישמרו על החיסיון של תוכנם וכן ידאגו להעבירם מיידית אל המקבל מבלי לבצע תחנות ביניים או לסכן אותם בדרך כלשהי.

מקצועיות בדרכים

על השילוח בשטח מופקד צוות שליחים זריזים, באמצעות כלי רכב שונים ובעיקר על קטנועים. עליהם להיות מיומנים ברכיבה, בעלי ניסיון רב בשליחויות, וכן להכיר היטב כל סמטה וכל רחוב בעיר, לנהוג באחריות ובזהירות ולהגיע עם המשלוח ליעדו בשלום.

עמידה בדד ליין

המסמך המשפטי חייב להגיע אל עורך הדין? תוכניות הבנייה אל האדריכל? התיק הרפואי לבית החולים? שליחויות מהסוג הזה מוכרות מאד בשירות השליחויות מהיום להיום והם בדרך כלל דחופות מאד ודורשות מהחברה לעמוד ביעדים אליהם היא מתחייבת במסגרות זמן קבועות מראש. אי עמידה בדד ליין עלולה לגרור תוצאות לא רצויות מצד הלקוח – היינו אתם, ובמקביל לפגוע באמינותה ומקצועיותה של חברת השליחויות.

שליחות דחופה במהירות הבזק

יש לכם מסירה דחופה להעביר? בין א זאת מסירה אישית, במסגרת העבודה או מסירה משפטית בהולה, שליחות דחופה מזמינים רק אצל אנשי מקצוע מיומנים שאפשר לסמוך עליהם שיעשו את עבודתם נאמנה וברמה הגבוהה ביותר. חברת מאך 1, מספקת שירותי שליחויות כבר שנים רבות ובניהם גם שירותי שליחות דחופה, על ידי שליחים מיומנים ובעלי ניסיון רב ועשיר בתחום. שליחות דחופה יכולה להיות שליחות שאתם זקוקים להעבירה מהיום להיום או מהיום למחר. חבילות גדולות, בינוניות או קטנות, מסירות של מכתבים, אריזות ועוד. בכדי לקבל הצעת מחיר של שליחות דחופה בארץ על ידי שליחי מאך 1, התקשרו כבר עכשיו: 03-6299370
העבודה שלנו - הנחת שלכם. מזמינים שירות של שליחות דחופה עם מאך 1 ואתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר! 

שליח להיום - לשליחויות דחופות

לא פשוט למצוא שליח להיום, בפרט אם זה שליחות ממש דחופה שצריך לעשות אותה מהרגע להרגע. אולם, אצלנו במאך 1 תוכלו ליהנות משירות מהיר במיוחד. צוות השליחים שלנו זמין בתל אביב ובפריסה ארצית נרחבת ונשמח להעניק לכם שירות מתקדם ומהיר מהיום להיום או מהיום למחר, במידה וזה מתאפשר כמובן ותוך זמן סביר. אז אם אתם רוצים לבדוק אם אתם יכולים להזמין שירות של שליח להיום, התקשרו אלינו עכשיו ונשמח לבדוק את העניין עבורכם במהרה. 

נסו אותנו!

בתור חברת שליחויות המספקת מדי יום מאות שירותים לבתי עסק, משרדים ולקוחות פרטיים בתל אביב ובכל רחבי הארץ אנו מזמינים אתכם לקבל את השירות הטוב ביותר, כזה המציב את ארבעת הפרמטרים החשובים הללו בראש סדר העדיפויות. נסו אותנו, מאך 1, 03-6299370