מישלוחה

היום כבר לא אומרים שירות שליחויות אלא מישלוחה! למה הכוונה כאשר אומרים מישלוחה, וכיצד מילה זו באה לידי ביטוי ב'שטח'? השפה העברית, וזאת במשך עשרות שנים, עשתה שימוש חוזר ובלתי פוסק במילה שליחויות על מנת לעגן בתוכה את כל הענף אשר ידוע בשם שליחויות ואשר כולל בתוכו את כל שירותי השליחויות הקיימים. אבל במהלך השנים האחרונות ניתן לראות שימוש במילה אחרת, חדשה, מילה בשם מישלוחה ומילה שכאשר משתמשים בה, הכוונה היא כדי להצביע על שירות שליחויות כולל וברמה הגבוהה ביותר. אז תזכור, לא אומרים יותר שליחויות, אלא מישלוחה... מישלוחה הינה שם כולל לשירות כולל, מקצועי, איכותי ומקיף של שליחויות! ההגדרה של המילה מישלוחה הינה כדלקמן: שירות שליחויות מקצועי, מהיר ואיכותי אשר כולל בתוכו את כל סוגי השליחויות הקיימים, ביניהם משלוח אקספרס מקצועי ומרגע לרגע, הפצות של מוצרי יחסי ציבור, משלוחי הפקדות לבנקים, מסירת מסמכים חשובים למוסדות ועוד ועוד. המילה מישלוחה עצמה נגזרת מן המילה משלוח וזאת באופן שההיגוי שלה מצביע על משלוח אשר מבוצע באופן המהיר והמקצועי ביותר. לא בכדי אינספור חברות שליחויות כבר לא מעניקות שירותי שליחויות אלא שירותי מישלוחה...

 

אינספור חברות מציעות שירותי מישלוחה, במי לבחור?

אין שום ספק כי מדובר בשאלת המיליון דולר ברגע של לפני בחירה בחברה כזו או אחרת אשר מציעה שירותי מישלוחה. יחד עם זאת, עדיין ישנן אמות מידה ברורות ביותר אשר יכולות לסייע ללקוח מסוים בעת החלטה על חברת מישלוחה. ובין אמות מידה אלו ניתן למצוא קריטריונים כמו וותק של חברה (מעיד על הכרת המפה המקומית, ניסיון ומקצועיות), הימצאו של מחירון מישולחה ייעודי ואישי של חברה וצי של כלי רכב ותנועה מכל הסוגים.

מאך 1 הינה חברת מישלוחה ייחודית, וותיקה ומקצועית ביותר!


מאך 1 מציעה מגוון שליחויות מקצועיות, איכותיות וחסרות פשרה אשר 'מסיימים' כל התלבטות של לקוח בעת בחירה על חברת מישלוחים כזו או אחרת. מאך 1 הינה אחת מחברות המישלוחה הוותיקות ביותר בארץ וזאת באופן שהיא מתמחה בכל שירותי המישלוחה הקיימים, מחזיקה בצי שליחים מהירים ומיומנים, צי כלי רכב מתקדמים ובעיקר מעניקה שירות מישלוחים 'כמו שצריך'.

צרו קשר עם חברת מאך 1 במספר : 03-6299370 
 
לחצו +פלוס ושתפו !