שירות משלוחים

שירות המשלוחים של מאך 1 היעיל מכולם

שירות משלוחים של מאך 1 הוא שירות משלוחים של מקצוענים מהמדרגה הראשונה. מאך 1 כחברה עם ניסיון עצום בתחום של שליחויות מציעה לשלל לקוחות מרוצים שירות משלוחים מסור, יעיל, עם עמידה מוחלטת בזמנים וכמובן אחריות על טיב הביצוע ותכולת המשלוח. שירות משלוחים של מאך 1 תמיד נעשה מכל הלב ובהמון הערכה לעבודה וללקוחות שמצפים להגעה של משלוחיהם בזמן וליעד המדוייק ללא טעויות או תקלות בדרך.

המקצועיות שצברנו עם השנים באה לידי ביטוי בכל שירותי משלוחים שניתנים על ידי החברה וכמובן מביאה אותנו להיות היעילים ביותר בתחום. הניסיון לימד אותנו במאך 1 לעבוד תוך ניצול אופטימלי של כוח אדם והגדרת סדר עדיפויות נכון שמביא את החברה לבצע הכל באופן מסודר ומנוהל היטב.

 

 

 

מאך 1 מציעה שירות משלוחים במחיר שיפתיע כל אחד

שירות משלוחים יכול להיות עסק לא זול. שירות משלוחים תמיד לוקח בחשבון את מחירי הדלק, את הדחיפות שהוגדרה עבור המשלוח, כלומר האם הוא מהיום להיום או אמור להגיע ליעד בטווח זמן ארוך יותר וכדומה. מאך 1 שירות משלוחים נשאר תמיד במחיר שווה ביותר, גם כשהדלק עולה וגם כשמדובר במשלוחי אקספרס.

אנו במאך 1 תמיד נתמחר כל שירות משלוחים באופן הוגן לכל לקוח. אינספור לקוחות מרוצים אצלינו במאך 1 תמיד חוזרים ומבקשים שירותי משלוחים מטעם החברה וכמובן כל זאת בזכות המקצועיות המדהימה של אנשי מאך 1 ומחירים של שירות משלוחים שאף מתחרה לא יוכל להשתוות להם.

האמינות והזמינות של מאך 1 בביצוע שירות משלוחים


אחד הדברים החשובים ביותר עבור אנשינו במאך 1 הוא לשמור על אמינות ללא רבב מול קהל לקוחותינו וכמו כן להיות זמינים לכל עניין ודבר. כל לקוח המבקש שירותי משלוחים של מאך 1 יודע תמיד שהוא יוכל לקבל מידע על הביצוע באופן אמין ומיידי. שירותי משלוחים במאך 1 נמצאים במעקב של אנשי החברה ולכן אפשר לדעת סטטוס שלשירותי הפצה ומשלוחים שונים בכל זמן נתון.
לחצו +פלוס ושתפו !