שליחויות אקספרס למשרדי ממשלה

משרדי ממשלה ומוסדות ציבור אחרים עובדים במתכונת של כמעט 24 שעות ביממה. במשרדים יש כל הזמן צורך לצאת לפגישות, למסור מסמכים, להעביר חומר כתוב ממקום למקום.

מאך 1 היא חברת שליחויות שמספקת שירותים נרחבים למשרדי ממשלה וגופים ציבוריים אחרים, כשהיא מציעה שירות מהיר ויעיל של שליחויות אקספרס באיזור המרכז.
 
מאז שנת 1987 אז הוקמה החברה, היא מספקת שירות אמין, יעיל ומהיר של שליחויות בתל אביב ובמקומות נוספים באיזור המרכז. השליחים המסורים נבחרים בקפידה מתוך הידיעה שלקוחות החברה הם משרדי ממשלה, משרדי עורכי דין, חברות גדולות, ציבוריות ופרטיות, חברות פיננסיות ועוד שזקוקים לשירות ברמה הגבוהה ביותר.

שירותי חברת מאך 1 כוללים:

שליחויות אקספרס: שליחויות מהירות שכוללות איסוף של החבילה או המסמכים והבאתם אל הנמען תוך יממה אחת בלבד. זהו שירות של שליחויות במרכז שמאפשר לכל עסק, משרד ממשלתי או חברה ציבורית להוביל מסמכים או חבילות באותו יום ממקום אחד למקום אחר, במהירות ובמקצועיות.

שליחויות משפטיות: גופים ממשלתיים וציבוריים כמו פרקליטות המדינה, בתי המשפט, משרדי הממשלה, לשכות רישום מקרקעין, לשכות הוצאה לפועל ובתי דין רבניים כמו גם עסקים פרטיים של משרדי עורכי דין נעזרים בשליחים שלנו כדי להוביל מסמכים משפטיים במהירות אל היעד.
משלוחים מהירים בארץ: למרות שמאך 1 היא חברת שליחויות במרכז אנחנו מציעים גם שירותי שילוח בכל רחבי הארץ. השליחים שלנו יעבירו את החבילות או המסמכים שלכם לכל יעד בארץ.

שליחויות מסמכים: כמעט כל משרד או חברה זקוקים לשליחים שיעבירו מסמכים אל לקוחות, אל משרדי ממשלה או לכל אדם או חברה אחרת. אנחנו מספקים שירות של שליחויות במרכז של מסמכים ממקום למקום ודואגים להביא את המסמכים ליעדם באחריות מלאה ובשיא המהירות.

משרדי ממשלה – זקוקים לשליחות שלנו!

בין לקוחותינו הרבים נמצאים גם משרדי ממשלה שנעזרים בשליחים של מאך 1 כדי להוביל מסמכים, חבילות, ציוד ועוד דברים חשובים במהירות רבה ממקום למקום. בגלל שמשרד ממשלתי הוא מקום דינמי שעובד בשיתוף פעולה עם הרבה גופים, משרדי ממשלה אחרים ומוסדות ציבוריים, הוא זקוק לשירות מהיר ויעיל. השליחים שלנו דואגים לספק מענה בכל פעם שמתעורר הצורך בשליחות מהירה וזריזה, ועושים זאת מתוך אחריות מלאה לדבר הדואר שנמסר להם.

אנחנו מציעים למשרדי ממשלה ולכל לקוחותינו:שירות מהיר מהלקוח אל היעד – בלי עצירות ובלי עיכובים מיותרים
אחריות מלאה על השליחות – מהרגע שאנחנו אוספים את דבר הדואר הוא באחריות מלאה שלנו.
שירות טוב וזמין – אנחנו פה כמעט בכל שעות היממה כדי לאפשר לכם לקבל את השירות הטוב והמהיר ביותר.
התאמה אישית של השירות לכל לקוח – לכל משרד יש את הייחוד שלו ואת שיטת העבודה שלו, אנחנו עושים כמיטב יכולתנו כדי להתאים את השירות לצרכי הלקוח.
כשמדובר בשליחויות אקספרס מהירות באיזור המרכז, יש לכם רק כתובת אחת. חברת מאך 1, הותיקה, המנוסה והאחראית ביותר כשמדובר בשליחויות למשרדי ממשלה.

מעוניינים בשירותי שליחויות אקספרס למשרדי ממשלה? צרו קשר עם חברת מאך 1 במספר: 03-6299370