שירותי שליחויות לארגונים

שירותי שליחויות מספקים מענה בכל רחבי הארץ לארגונים ולחברות שזקוקים באופן שוטף לשירות של העברת מסמכים, חבילות וסחורה ללקוחות או לחברות אחרות שאיתן הם משתפים פעולה. רבים מהארגונים נעזרים בחברות משלוחים גם בשירות של סידורי דואר או בנק ועוד מגוון רחב של שירותים תומכים, בהתאם לסוג הארגון ולעיסוקו. חברת מאך 1 היא חברה מקצועית וותיקה המציעה שליחויות בתל אביב ובכל איזור המרכז למשרדים, ארגונים וחברות שזקוקים לשירותים תומכים אלו

מה כוללים שירותי שליחויות לארגונים?

שירותי שליחויות לארגונים כוללים מגוון רחב של שירותים שונים, ביניהם מסירת מסמכים, חוזים, צילומים וחומרי מדיה, חבילות יחסי ציבור וקידום מכירות, סחורה ועוד מגוון רחב של מוצרים ומסמכים ללקוחות, ספקים או חברות אחרות שמשתפות פעולה עם אותו ארגון. השליח מגיע ואוסף את השליחות ודואג למסור אותה במהירות ליעד, תוך שהוא מוודא שמי שמקבל את המסמך או החבילה הוא האדם הנכון.

לצד שירותי שליחויות במרכז של חבילות, מסמכים ודברי דואר אחרים, מספקת החברה גם שירותים ייחודיים כמו משלוחי אקספרס, דואר שליחים ומשלוחים למקומות מרוחקים יותר בארץ וגם שירותים של סבב דואר ובנק, כאשר השליח דואר למסור דברי דואר, להעביר הפקדות לסניף הבנק ועוד שירותים דומים.

למעבר לשירותי שליחויות בתל אביב לחץ

מדד האיכות של שירותי שליחויות לארגונים

בחירת חברת השליחויות שתספק לכם את השירות היא חשובה במיוחד. חברת מאך 1 נושאת את הדגל בכל מה שקשור לשירות אמין, אחראי, דיסקרטי ומהיר מול ארגונים וחברות איתם היא עובדת באופן קבוע. שליחויות לארגונים דורשות אמינות ברמה גבוהה, אחריות על כל מסמך וכל דבר דואר שיוצא מפתח החברה ועובר אל השליח בדרך ליעדו.
בנוסף, שירות טוב ומהיר, כזה שלא מבזבז זמן לחברה אלא תורם ומקצר את התהליכים שקורים בה, הוא עניין של חובה. הוסיפו לזה יעילות עבודה, בלי סיבוכים בדרך ועם מסלול קצר מהארגון ועד ליעד וקבלו שירות שליחויות לארגונים שאי אפשר בלעדיו.

שירות השליחויות של מאך 1 – הרבה יותר ממשלוח רגיל!

שירותי שליחויות לארגונים שמציעה חברת מאך 1 הם הרבה יותר ממשלוחים רגילים. השליחים שלנו מגיעים לכל מקום באיזור המרכז ודואגים לתת את השירות המהיר, היעיל והאחראי ביותר שאפשר. אנחנו מגיעים בזמן קצר לכל מקום ודואגים לכל שליחות כאילו יצאה ממשרדנו.
מבחר החברות והארגונים שעובדים איתנו במשך שנים ארוכות מוכיחים שאפשר למצוא חברת שליחויות יעילה, מהירה ואיכותית שתספק לכם את העזרה והתמיכה הדרושה, עם מגוון שירותי שליחויות מקצועיים.
 
צרו קשר עוד היום עם חברת מאך 1 במספר: 03-6299370