משלוחים בארץ במחירים משתלמים!

איך לחסוך זמן וכסף באמצעות חברת משלוחים אמינה

בשנים האחרונות הביקוש לשירותי שליחות מהירים הולכת וגוברת. בעלי עסקים, משרדים, גורמים פרטיים ואחרים, פונים לחברות משלוחים ונעזרים בשירותיהם על מנת להעביר דברי דואר או פריטים אחרים ליעדים שונים. בעיקר באזור גוש דן, ניתן לראות תנועה בלתי פוסקת של שליחים הנעים, בעיקר, על אופנועים. כשמדובר בחבילות גדולות או בפריטים שלא ניתן להעביר באמצעות אופנועים, ניתן להעביר את המשלוח באמצעות כלי רכב. כעיקרון, חברת משלוחים אמינה ומקצועית, מתחייבת על מועד העברת המשלוח ומקפידה לעמוד על התחייבותה.

עמידה בלו"ז הינה הדרך הנכונה לרכוש את האמון של הלקוחות וליצור תדמית של חברה רצינית ואמינה. חברת משלוחים מאך 1 מפעילה צי אופנועים ומכוניות באזור גוש דן ומבצעת משלוחים לכל אזורי הארץ. כחלק ממדיניות החברה החותרת למצוינות בכל תחום, מאך 1 מעסיקה שליחים אמינים ומנוסים, שדואגים להעביר את המשלוחים שלכם ליעד ובזמן הנדרשים.

למה בוחרים בחברת משלוחים ולא בדואר ישראל?

להבדיל מדואר ישראל שפונה יותר ללקוחות פרטיים, חברות משלוחים פונות יותר לקהל העסקי שזקוק באופן קבוע למשלוח של חבילות, לפעמים, באופן מיידי. כעיקרון, חברות משלוחים מעדיפות לעבוד עם לקוחות באופן קבוע, ופחות לעסוק במשלוחים חד פעמיים. כאשר לקוח עסקי חדש פונה לחברת משלוחים, נהוג לפתוח לו כרטיס בחברה ולהכניס אותו מיידית לסבב המשלוחים שהחברה מנהלת.
כאשר לקוח עובד באופן קבוע עם חברת משלוחים, הוא גם יכול ליהנות מההטבות השמורות ללקוחות קבועים, כמו קבלת עדיפות כאשר יש עומס בחברה, הנחות במחירי השליחויות ועוד. 

אין עצירות בדרך - המשלוח מגיע במהירות וישר ליעדו הסופי

אחד היתרונות של העסקת חברת משלוחים לעומת עבודה עם שירותי המשלוחים של הדואר, היא המחויבות של חברת המשלוחים הפרטית, לגבי מועד מסירת החבילה. בניגוד לחברת משלוחים שמעבירה את המעטפה/חבילה באופן ישיר מהלקוח ליעד המבוקש, חבילה שמועברת באמצעות דואר ישראל, צריכה לעבור דרך סניף הדואר ורק אחר כך היא מועברת ע"י שליח מטעם הדואר. זהו זמן יקר שמתבזבז על פרוצדורה שאינה קיימת בחברת משלוחים פרטית.


אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!