מסירות והפקדות באמצעות שירותי שליחים!

השירות שחוסך לבעלי עסקים הליכה לבנק

בעלי עסקים, מנהלי משרדים ואחרים, כבר לא חייבים להגיע לבנק מדי יום כדי להפקיד את הפדיון היומי או להפקיד צ'קים וכסף מזומן. במיוחד עבור בעלי עסקים, יש אמת רבה בפתגם האומר ש "זמן שווה כסף". אם בעבר, בעלי עסקים היו צריכים להגיע מדי יום לבנק כדי להפקיד את הפדיון היומי, או להסדיר נושאים אחרים בבנק, היום, באמצעות חברת שליחים אמינה ומנוסה, הם יכולים לחסוך מעצמם את ההליכה לבנק והעמידה בתור, ובזמן הזה, לעסוק בדברים שחשובים להם באמת.

חברת מאך 1 מבצעת מבחר מגוון של משלוחים, כולל מסירות והפקדות בבנקים. לפעמים, בימים שבית העסק עמוס במיוחד, ומצטברים סכומי כסף נכבדים, בעל העסק שלא להשאיר את הסכומים הגדולים בעסק, אלא להעביר אותם מיידית לבנק

איך חברת שליחויות הפכה לתחליף לגיטימי לשירותי הדואר בישראל


ישנם שירותים שניתן לקבל רק מחברת משלוחים אמינה ומנוסה. גם אם במשך השנים הורגלתם לקבל שירותי דאר ומשלוחים מחברת הדאר הממשלתית, בימינו, הדרך הנכונה, המהירה והיעילה, להעביר חבילות ומעטפות בארץ, ובוודאי שבאזור המרכז העמוס, היא באמצעות חברת שליחים בעלת מוניטין.

חברת מאך 1 מפעילה שירותי משלוחים מגוונים בין השעות 08:00 עד 18:00 בערב באזור גוש דן. החברה מעסיקה שליחים מנוסים ואמינים, שיעבירו את החבילות שלכם במהירות ובביטחה לכל יעד באזור המרכז. חברת מאך 1 מעניקה את שירותיה למגזר העסקי, המוסדי, הפרטי וכל גורם הזקוק לשירותי משלוחים מיידיים. החברה מעניקה שירותי משלוחים מהיום להיום, משלוחי אקספרס, ומשלוחים בזמני טווח ארוכים יותר.

שירות אמין ואיכותי לצד מחירים מפתיעים

שליחי חברת מאך 1, יוכלו לחסוך לכם זמן, כסף, כאבי ראש והתרוצצויות מעיקות. באמצעות שירותיה המגוונים של החברה, תוכלו להיות רגועים, שכן המשלוחים יגיעו אל יעדם תוך יום עסקים אחד בלבד.  שליחי החברה המנוסים והמיומנים, יגיעו במהירות ויעניקו שירות מקצועי, אדיב ואיכותי.   

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!