שליחויות מהירות על ידי שליחים מקצועיים ואמינים!

מהי הדרך המהירה ביותר להעביר היום חבילות באמצעות שליחים

הביקוש לשירותי שליחויות מהירות, הולך וגובר עם השנים. שירותי משלוחים מהירים נדרשים במגזרים העסקיים, המסחריים והפרטיים. לעיתים חבילות או דברי דואר שונים, צריכים להגיע בפרק זמן קצר מאד ליעדם, ורק שירות שליחים אמין ומנוסה מסוגל להעביר את המשלוח ליעדו בביטחה ובמהירות. כאשר אדם פונה לחברת שליחויות, הוא בונה על הניסיון והמיומנות של שליחיה.

כן, חברת מאך 1 מעסיקה שליחים אמינים, מנוסים, שמאחוריהם ניסיון רב בתחום המשלוחים. שליחי החברה מבצעים את עבודתם רכובים על אופנועים או באמצעות כלי רכב, תלוי במשלוח. חברת מאך 1 מודעת לחשיבות של כל דקת עיכוב במשלוחים דחופים, ומהרגע שקריאתכם מתקבלת במוקד של החברה, הקריאה מועברת לאחד השליחים הפנויים

שירותי שליחויות באזור המרכז


ישנם עסקים שזקוקים לשירותי משלוחים מספר פעמים ביום, יש כאלה, שכל הפעילות המסחרית שלהם, מושתתת על שליחויות ללקוחות או לגורמים אחרים. עבורם, שירות משלוחים מקצועי ואמין, הכרחי על מנת שהפעילות העסקית שלהם תהיה רווחית. לא רק המגזר העסקי תלוי בשירות משלוחים איכותי. גם משרדי עו"ד, ארגונים וחברות ציבוריים ופרטיים, זקוקים לשירותיה של חברת שליחויות אמינה, אחראית ויעילה. חברת מאך 1 מעניקה שירותי משלוחים לכל המגזרים, באזור המרכז.
כידוע, אזור המרכז, ובעיקר תל אביב, הוא אזור מאתגר ביותר כאשר נהגים צריכים להגיע לאזורים מסוימים ואינם מוצאים מקומות חניה, אפילו לעצירה רגעית. במיוחד באזור המרכז בכלל ובתל אביב בפרט, חשוב למצוא חברת משלוחים המעסיקה נהגים מנוסים שיכולים להתמודד עם האתגרים שהתנועה והעומס בערי המרכז מעמידים בפני מאות אלפי נהגים המגיעים מדי יום למרכז.
 

שיחת טלפון אחת והמשלוח שלכם יוצא לדרך !

לקוחותיה הרבים של חברת מאך 1 יודעים היטב שהם לא צריכים לדאוג כאשר הם חייבים להעביר בדחיפות חבילה, או מעטפה לכל יעד באזור המרכז. מהרגע שאתם מודיעים למוקד החברה שאתם זקוקים לשליח, הדאגה למשלוח, עוברת אלינו. אחד השליחים שלנו, ידאג להעביר בהקדם האפשרי, את החבילה/מעטפה שלכם ליעדה. שליחי החברה המנוסים והמיומנים, יודעים כיצד לעקוף ולהתמודד עם העומסים והפקקים הידועים שבאזור המרכז. המשלוח שלכם יגיע בשלמותו ובמהירות ליעדו, בהתאם למדיניות החברה ולציפיות שלכם.

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!