שירותי שליחויות שיחסכו לך בהוצאות!

כדי להצליח בעולם העסקים, חייבים לנקוט במספר פעולות. לבעלי עסקים בכל העולם יש תובנה עתיקת יומין, שחיסכון בהוצאות השוטפות של העסק, הוא כלל ראשון להצלחתו. זאת הסיבה, שרבים מעדיפים לעבוד עם חברת שליחויות אחת, אמינה ומנוסה. 

כיצד תקטינו את ההוצאות של בית העסק
 
בעלי עסקים מתמודדים עם סוגיות שונות בעולם מסחרי תחרותי ונוקשה. מי שלא עומד בתחרות, אינו שורד ונאלץ לסגור את עסקיו בהפסדים גדולים. אחד הנושאים הרגישים והקריטיים עבור בעלי עסקים, היא ההתמודדות עם רשויות המס, שהן, מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה. הרשויות דורשות לקבל את הדוחות התקופתיים ותשלומי מס בזמן נקוב שנקבע מראש. לפעמים, מועד ההגשה של דוח או תשלום להן, יכול להיות קריטי עבור בעל העסק, ואסור לו לאחר אפילו לא ביום אחד. על מנת להבטיח שהדוח/תשלום יגיעו בזמן ליעדם, בעלי עסקים עסוקים, חייבים להיעזר בשירותיהן של חברות שליחויות. חברת שליחויות מאך 1 מספקת מבחר מגוון של שירותי שליחויות לבעלי עסקים, כולל הגשת דוחות לרשויות המס, מע"מ, מס הכנסה ועוד, הפקדות בבנקים ושירותי משלוחים נוספים דחופים ושגרתיים.

סוגי השירותים שחברת מאך 1 מעניקה ללקוחותיה


מאך 1 הינה חברת שליחויות וותיקה ובעלת מוניטין הפעילה בתחום המשלוחים החל משנת 1987. חברת מאך 1 מעניקה שירותי שליחויות מגוונים הכוללים: הפקדות בבנקים, ביצוע סבב קבוע של דואר ובנקים, משלוחים למס הכנסה ולמע"מ, חלוקת עיתונים, מסירות משפטיות, הגשת מכרזים, שירותי דיוור ישיר, שליחויות באמצעות רכבים וקטנועים הפצות יח"צ ועוד. המשלוחים נעשים ע"י שליחים ומנועים, אמינים ובעלי וותק רב בתחום.

למי פונים כשצריך משלוח דחוף

תחושות הלחץ וחוסר האונים כשמגלים שחייבים להעביר פריט או מעטפה בדחיפות ליעד מסוים, מוכרות לכל אדם. תחושת הלחץ גוברת כשהיעד אינו בקרבת מקום ואין אפשרות להגיע אליו באופן עצמאי. במקרים האלה, יש רק פתרון אחד שיכול להציל את המצב. פנייה לחברת שליחויות ידועה ואמינה, שיכולה לספק באופן מיידי את השליח הגואל. חברת מאך 1 מבצעת שליחויות דחופות באמצעות שליחים מנוסים ומיומנים שיעבירו את המשלוח שלכם במהירות ובביטחה ליעד הנדרש.

אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!