שליחויות חד/רב פעמיות!

את מי מזמינים כשצריכים משלוח חד פעמי

גם כשמזמינים שליחות חד פעמית חשוב להזמין חברת שליחויות אמינה ומנוסה. הביקוש לשליחויות חד פעמיות קיים בכל מגזר, בעסקי, בפרטי, בציבורי וכו'. באותה מידה שאדם פרטי זקוק לשליח מיידי להעביר פריט לכתובת באותה העיר, או בעיר אחרת, ישנם גורמים נוספים הזקוקים לשירותי שליחות דחופים ואיכותיים.

עבור חברת שליחויות רצינית ובעלת וותק בתחום, כל שליחות חשובה באותה מידה, רק מידת הבהילות משתנה. חברת מאך 1 מעניקה שירותי משלוחים מגוונים העונים לצרכיהם של לקוחות מכל המגזרים, הציבורי, הפרטי והעסקי. שליחי החברה נעים על כבישי הארץ, באמצעות כלי רכב וקטנועים ומעבירים משלוחים דחופים במהירות ובבטחה. החברה מפעילה את שירותיה במרכז הארץ, ובמידת הצורך פועלת באזורים נוספים.

מתי כדאי לעבוד באופן קבוע עם חברת שליחויות


הכדאיות בהתקשרות עם חברת שליחויות באופן קבוע, מסתמנת כאשר הלקוח זקוק לחברת שליחויות על בסיס יומי, לפעמים, גם כמה פעמים ביום. למשל, בעלי עסקים המתחייבים להעביר ללקוחות שהזמינו ברשת או בטלפון, את הזמנתם עוד באותו יום, נוהגים לעבוד עם חברת שליחויות באופן קבוע.

גורמים נוספים אשר נוהגים לעבוד באופן קבוע עם חברת שליחויות, הינם משרדי עו"ד, שמעבירים מדי יום מסמכים חשובים לבתי משפט וכדומה. לעיתים, המשלוחים בעלי חשיבות רבה ביותר, וחייבים להגיע בבהילות ליעדם. חברת מאך 1 מספקת שירותי שליחויות רב פעמיות ללקוחותיה. החברה ערוכה מבחינה לוגיסטית וניהולית לספק ללקוחותיה הרבים, שירותי שליחויות רב פעמיות באיכות גבוהה, ע"י שליחים אמינים ומנוסים.

אילו סוגי שירותים חד ורב פעמיים החברה מעניקה ללקוחותיה?

חברת מאך 1 מעניקה ללקוחותיה מבחר מגוון של שירותי שליחויות, חד, ורב פעמיים. שליחי החברה בעלי ניסיון רב בתחומם, נוהגים בכלי רכב ורוכבים על קטנועים בטיחותיים ואיכותיים. השליחים מכירים כל פינה באזורים שהם עובדים, והם אלה שיעבירו את המשלוחים שלכם לכל מקום נדרש.

לקוחות החברה יכולים לקבל שירותים חד ורב מפעמיים מגוונים כמו: משלוחים לרשויות המס, למע"מ ולמס הכנסה, שירות הפקדות בנקים, חלוקת עיתונים, שירותי דיוור ישיר, מגוון שליחויות באמצעות כלי רכב או קטנועים ועוד. 

 

 אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!