מסירות והפקדות בנקאיות לעסקים ופרטיים!

שירות אדיב ומסור

כאשר אנו מדברים על שליחויות ודברי דואר, אנו פעמים רבות חושבים על פרטים לא קיומיים, כגון שליחה של כרטיס ברכה לראש השנה, או חבילה שהזמנו מאחד החנויות המקוונות. אך בעוד שגם חבילות אלה יכולות להיות בעלות ערך רב בשל הסכום ששולם עבורן, בתחום השליחויות ישנן עבודות בעלות חשיבות אינסופית. לדוגמא, בתי עסק רבים, וגם אנשים פרטיים המרוויחים יפה ממשלח ידם - זקוקים לעיתים למסירה של כספים לבנקים, או לחילופין, משלוח של צ'קים ותשלומים אחרים לספקים, עובדים, שותפים וכו'.

מדובר במשלוחי בעלי חשיבות רבה, ולא כל חברת שליחויות תיקח על עצמה עבודה כזאת, משום שזה דורש נכונות, אחריות וניסיון רב בתחום.

חברת מאך 1 - שירות שליחויות שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות

במקרה של מאך 1, ניתן לומר שהניסיון מדבר בעד עצמו. חברה זו קיימת כבר כמעט 30 שנה, ולאורך זמן זה ביצעה עבודות בסדרי גודל שונים עבור חברות קטנות וגדולות כאחד, וכן שיתפה פעולה עם הבנקים הגדולים ביותר בארץ. מדובר בגוף מאורגן ובעל מוניטין ללא רבב שהוכיח את האחריות והמקצועיות שלו לאורך שנים ארוכות. כלי רכב מותאמים וכוח אדם איכותי מאפשרים לבצע את כל סוגי המשלוחים בצורה היעילה, המקצועית והמתוזמנת ביותר. כך, ניתן לומר שזוהי החברה האיכותית ביותר בתחום השליחויות, שניתן להזמין את שירותיה בכל עת וללא כל דאגה.

דקויות נוספות של משלוחים בעלי אופי עדין !

ישנם סוגים שונים של משלוחים הדורשים תשומת לב מיוחדת מהשליח וכן מהחברה שמנהלת אותו. חברת מאך 1 דאגה ליצור צוות מיומן שמסוגל להתמודד עם כל משימה, כולל שליחויות של מידע עדין ודיסקרטי, הנוגע להיבטים פיננסיים של הלקוחות. החברה מספקת אחריות מלאה לכך שהפרטים יגיעו למקום בצורה תקינה ומבלי לסכן את תכניה. הדבר מתאפשר בשל רכבים ממוגנים, נהגים מוסמכים, חלוקת תפקידים נכונה שלא משאירה את התוכן ללא משמר אפילו לרגע, ומוודא שאיש לא מקבל גישה לתכנים לפני שהם מגיעים ליעדם - לבנק, למשרד או לידיו של האדם שלו יועד המשלוח. חברת מאך 1 - חברת משלוחים מספר 1 בארץ להספקה של הפקדות בנקאיות.

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם