מאך 1 - חברת שליחויות מס' 1 בארץ!

למי פונים כשרוצים חברת שליחויות אמינה

מי שעובד, מתגורר, לומד או סתם מטייל בת"א, עד למחזה שחוזר על עצמו, מאות פעמים ביום. אותו המחזה של שליח רכוב על אופנוע, כשהוא מעביר משלוח יקר ערך מהשולח לנמען. עבודתם של השליחים אינה עבודה קלה, היא עבודה עם המון אחריות והרבה ציפיות מצד השולחים והמשלחים. כאשר לקוח פונה לחברת שליחויות, יש לו ציפיות גבוהות מטיב השירות שהוא אמור לקבל.
התפקיד של חברת השליחויות, חד וברור. היא צריכה להעביר את המשלוח ליעדו בזמן הנדרש. כדי לעמוד בדרישות הלקוחות, חברת שליחויות מאך 1, מעסיקה שליחים מיומנים ומנוסים, ומציידת אותם, באופנועים וכלי רכב איכותיים.

איך לברת שליחויות שומרת על המוניטין שלה?

כולם מכירים את הפתגם, שמ"רוב עצים לא רואים את היער". מצב דומה קיים היום בשוק של חברות השליחויות במרכז. יש הרבה גופים שמציעים שירותי שליחויות, אך מעטים מאד יכולים לעמוד בהתחייבויות שלהם כלפי הלקוחות. לא כל אופנוען שמציע את שירותיו, הוא אכן שליח אמין ומיומן, ולא כל חברת שליחויות, יכול לעמוד בציפיות של הלקוח.
כאשר משרד עו"ד מעביר משלוח דחוף לבית המשפט, הוא מצפה מהשליח להגיע ליעדו בהקדם האפשרי. מאך 1, מעמידה לרשותו של המשרד, שליח אמין ומנוסה, שיעביר במהירות ובדיוק את המעטפה ליעדה. את המחויבות והרצינות שמפגינים השליחים של מאך 1, לא תמיד תוכלו למצוא אצל שליח מזדמן או גורם אחר. לעומת חברת מאך 1, שמחויבת לשמור על המוניטין שלה כחברה אמינה ואחראית.

למה להתפשר, אם אפשר לקבל את הטוב ביותר? 

על מנת להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר, עליכם לפנות לחברת שליחויות שעומדת מאחורי המוניטין שלה, וגם מתחייבת לתת לכם את השירות הטוב ביותר. אתם לא חוסכים כסף, כאשר אתם פונים לשליח מזדמן, או לחברת שליחויות שאין מאחוריה מוניטין וותק. להפך, אתם עלולים להתאכזב מהשירות שתקבלו, וגם להפסיד עסקה או לקוח בגלל שלא העברתם את המשלוח בזמן ליעדו. כאשר אתם עובדים עם מאך 1, אין הפתעות או תקלות, המשלוח שלכם נמצא בידיים הבטוחות והטובות ביותר.


אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!