שליחי מאך 1 - מגיעים לכל מקום במהירות ובאחריות

בימינו, יש הרבה גורמים במגזר הפרטי, העסקי, הציבורי, המשפטי ועוד, שנהנים משרות שליחים ברחבי הארץ, אך בעיקר באזור המרכז, ובמיוחד, בעיר תל אביב. בתי משפט, מוסדות ציבוריים, ממשלתיים ובריאותיים ממוקמים בתל אביב, ואליהם מועברים מדי יום מאות מכתבים ופריטים אחרים. שירותי משלוחים מהווים שירות נחוץ ביותר במיוחד בעיר עמוסה כמו תל אביב, שרוב היום כבישיה עמוסים, פקקים נוצרים בצמתים חשובים, שלא לדבר, על הקושי של מציאת מקום חניה, או המחירים המופרזים שלוקחים החניונים העירוניים, שגם הם, לרוב מלאים בכל שעות היום

חברת שליחויות מאך 1 מעניקה מגוון שירותי שליחויות ללקוחותיה הרבים, ע"י שליחיה המנוסים והמיומנים, משעה 08:00 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב.

שליחות משפטית רק באמצעות שליח אמין ואחראי


במיוחד במקרים של שליחויות משפטיות, יש חשיבות לאמינותם וניסיונם של השליחים שמעבירים את המשלוחים לבתי המשפט. לעיתים קרובות, שליחויות משפטיות צריכות להגיע עד מועד מסוים, שבו נערך דיון משפטי. שלא לדבר על הרגישות של החומרים המועברים, חומרים סודיים עם מידע רגיש ביותר. כאשר בוחרים חברת שליחויות לביצוע שליחויות משפטיות, חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין ואמינה, שידועה באמינותם ומיומנותם של שליחיה.
 
יש לזכור שהעברת שליחויות משפטיות כרוכה בטפסים שעליהם המקבלים צריכים לחתום. אלה יכולים להיות זימונים לבית משפט וכדומה. דיוק במילוי ההוראות ועמידה בזמנים הם שני אלמנטים חשובים ביותר כאשר בוחרים חברת משלוחים. בחברת מאך 1 מודעים לחשיבות של דיוק ועמידה בזמנים, והיא בוחרת את שליחיה בקפידה רבה.

מהן הציפיות שלכם מחברת שליחויות רצינית?

על מנת לעמוד בציפיות של לקוחותיה, חברת שליחויות מאך 1 מקפידה לבחור את השליחים לפי קריטריונים קבועים, שנקבעו מראש בחברה. נהגי החברה צריכים להיות מנוסים, מיומנים, להכיר היטב את האזורים שהם נשלחים אליהם, להיות אדיבים, סבלניים ודייקניים. בנוסף, החברה מתחזקת מערך לוגיסטי של מכוניות וקטנועים, המוכנים לצאת לדרך בכל רגע נתון. החברה הפועלת משנת 1987, מודעת לחשיבות ולרגישות של המשלוחים המופקדים בידי השליחים, ולכן, היא מפעילה מערך לוגיסטי שעובד כמו שעון שוויצרי.

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם