שליחות חד פעמית

רמת מקצועיות שווה לכל הלקוחות

שליחויות חד פעמיות מהוות חלק חשוב מהפעילות הכללית של חברת שליחויות. לצד לקוחות הזקוקים לסבבים קבועים של בנקים ודואר, ישנם לקוחות שפונים לחברת שליחויות למשלוחים חד פעמיים. משלוח חד פעמי, הינו שירות אשר ניתן לבתי עסק באופן חד פעמי, ללא התחייבות, או דרישות להמשך התקשרות לאחר העברת המשלוח. אך יש לזכור, שלקוח מרוצה ממשלוח חד פעמי, הוא לקוח שישקול לבחור שוב בחברת שליחויות שמעניקה משלוחים חד פעמיים ברמה גבוהה

חברת מאך 1 מעניקה שירותי משלוחים חד פעמיים ללקוחותיה המזדמנים, באותה רמה של מקצועיות ואמינות שממנה נהנים לקוחותיה הקבועים של החברה. 

מי זקוק לשליחויות חד פעמיות

למעשה, כל אחד יכול להזדקק לשירותי משלוחים חד פעמיים. בתי עסק, משרדים, אנשים פרטיים, מוסדות ציבוריים ועוד. ישנם לקוחות שפונים לעיתים קרובות לחברת שליחויות כדי לקבל שירותי משלוח חד פעמיים, ועדיין אינם זקוקים לשירותי החברה באופן קבוע. הם מעדיפים להרגיש חופשיים בבחירת חברת השליחויות כשמדובר במשלוח חד פעמי. עם זאת, אין שום סיבה שלקוחות שאינם עובדים על בסיס קבוע עם חברת שליחויות לא יקבלו את אותה רמת שירות גבוהה שמקבלים הלקוחות הקבועים.
חברת שליחויות בעלת מוניטין ואמינה, זקוקה גם ללקוחות שמעדיפים לא להיות קשורים לחברת שליחויות אחת. אלה לקוחות שתמיד חוזרים לחברה, וכאשר הם מרוצים משירותיה, הם יודעים לספר על כך לכל מי שירצה לשמוע. חברת מאך 1 רואה בלקוחותיה המזדמנים פלח שוק מכובד, שראוי לקבל את מיטב השירותים כמו כל לקוח אחר.

אילו משלוחים כלולים במשלוח חד פעמי?

למעשה משלוח חד פעמי, יכול להיות כל דבר. למשל, זה יכול להיות פריט גדול, שלא ניתן להעביר באמצעות הדואר, אך צריך שליח אמין שמסוגל להעביר את הפריט ממקום למקום, בד"כ, מבית העסק לבית הלקוח. זה יכול להיות חבילה שצריכה להגיע למקום מרוחק, מעטפה שחייבים להעביר אותה בדחיפות ליעד מסוים, ביצוע תשלומים, העברה לרשות המסים, איסוף צ'קים ועוד. סוג המשלוח יכול להיות מגוון, אך האחריות והמקצועיות של העברת המשלוח, אינן משתנות והן תמיד צריכות להיות ברמה גבוהה.


אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!