כמה עוד נחכה לשירותי דואר ישראל?

שירותי שליחויות מהירות וזמינות

החיים שלנו מלאי לחץ ולא מעט דאגות כפי שהן, בעיקר עבור בעלי העסקים. למרבה הצער, קיימים מספר ספקים ונותני שירות שלא רק שלא תורמים להתנהלות תקינה של בית העסק, אלא גם פוגעים בה בכל דרך אפשרית. עבור בית עסק רבים, משלוחים מהווים חלק משמעותי ביותר מהפעילות, ולאו דווקא כאשר מדובר בחברה המוכרת מוצרים כשלהם שיש לספק לבית הלקוח.

כל בית עסק נדרש לעיתים להיעזר בשירותי דיוור שונים: בין אם מדובר בהעברת דוחות חשבונאים בזמן, שליחת מסמכים לרשויות השונות, או אפילו העברת חוזים חשובים לשותפים פוטנציאליים. בכל מקרה, כאשר כל אחד מהפריטים האלה לא מגיע ליעדו בזמן – הדבר גורם לפגיעה בשם הטוב של העסק וגם גורם לכך שעניינים שאמורים להסתיים מהר נגררים עד אינסוף.

האם דואר ישראל היא האופציה היחידה?

רבות דובר על הבעייתיות של דואר ישראל, העיכוב במשלוחים, חוסר האפשרות לבדוק ולוודא שהפריט אכן הגיע ליעדו (וגם כאשר מודיעים שהוא הגיע – זו לא תמיד אכן כך).
עם זאת, אנשים רבים שוכחים שלמעשה מדובר בחברה שכעת פרטית ברובה, הסניפים לא תמיד קשורים אלו לאלו בצורה תאגידית (היות וחלק מהסניפים עברו לזכיינות), ולכן בהחלט אפשר וגם צריך להצביע בידיים, ברגליים ובטלפונים – פשוט להיעזר בשירות אחר. חברות מודרניות העוסקות במשלוחים מספקות שירות הרבה יותר מקצועי, חדשני ומתקדם.

חברת מאך 1 - להתמודדות עם כל משימת משלוח כשליחות

חברת מאך 1 נוסדה על מנת להעניק ללקוחותיה את השירות האמין והבטוח ביותר בתחום המשלוחים. הצי של החברה כולל מספר רב של כלי רכב שיעשו את כל הדרוש על מנת המשלוח שלכם יגיע ליעדו בזמן. השליחים נבחרים בצורה קפדנית ואיכות עבודתם תמיד נבדקת מחדש. חברת מאך 1 לעולם לא תיקלח את האמון שלכם כמובן מאליו ותעשה את כל מה שביכולתה על מנת להצדיק אותה במידה המלאה ביותר. המשלוחים מבוצעים באותו יום ומגיעים ליעדם בשלמות ובשירות עדיף ומתחשב בכל הצדדים, כך שניתן לומר בוודאות שעם מאך 1 גם הלקוחות והשותפים שלכם ייצאו מורווחים!  


אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם