לחסוך זמן וכסף - שירותי שליחויות מאך 1!

בכל פעילות אנו עשויים למצוא מרכיבים שונים שהופכים את העניין למורכב ומעיק יותר. במילים אחרות, לא משנה מה אתם עושים – תמיד יהיו לכם משימות קטנות שדורשות יותר מדי מזמנכם. בבתי עסק רבים, פעילות זו היא שינוע של מוצרים, מכתבים וחבילות ממקום למקום.​

מה הקושי שבשליחת מכתבים וחבילות?

לכאור, נראה שאין שום סיבה שבעולם שבמאה ה-21 עדיין נתמודד עם קשיים באספקת דברי דואר – אך בפועל, כאשר העבודה לא מתבצעת בצורה איכותית ומקצועית, כל הטכנולוגיה שבעולם לא תעזור. על מנת שהחבילות יגיעו בזמן, בעלויות נמוכות וברמת שירותים גבוהה, לא מספיק לפנות לדואר ישראל (שלא תמיד עומד בדרישות האלה כלל וכלל, וגם לא מראה שום חרטה בשל כך). כיום ניתן לראות תמונה הרבה יותר רחבה של שירותי שליחויות בישראל.

למה דווקא חברה פרטית?

אנשים רבים לא סומכים על חברות פרטיות, משום שנראה להם שהן עשויות להיעלם. עם זאת, אסור לשכוח שבפועל כבר אין חברות "ממשלתיות" בישראל העוסקות בנושאי משלוחים, בעיקר לא במשלוחים מקצועיים כגון מסמכים משפטיים והתנהלות מול רשויות שונות (לוודא שפקיד מס הכנסה באמת קיבל את המעטפה שהעברתם לו).

באמצעות שיתוף פעולה עם חברה שאכן דואגת לכך שהחבילה או המעטפה שלכם אכן תגיע ליעד תוכלו לחסוך לעצמכם המון זמן, כוחות ובסופו של דבר – גם כסף.
 

כיצד שיתוף פעולה עם חברת שליחויות מאך 1 יחסוך לכם זמן וכסף?

כאשר משלוח לא מגיע בזמן ליעד – אתם משלמים על כך. בין אם באמון שנפגע, בין אם בצורך לשלם שוב על אספקה שתהיה מוצלחת, ובסופו של דבר, כל דבר שגורם לכם לחזור על אותן הפעולות מספר פעמים הוא כבר בלתי משתלם בעליל. שיתוף פעולה עם חברת השליחויות הפרטית מאך 1 תאפשר לכם למנוע מצבים כאלה אחת ולתמיד. חברת מאך 1 דואגת לתת את השירות האיכותי והמקצועי ביותר לכל אחד מלקוחותיה, וכאשר אתם מזמינים מאיתנו שירות שליחויות כלשהו, אתם יכולים להיות בטוחים שהתהליך יסתיים בהצלחה וכל פריט יגיע ליעדו בביטחה, עם חיוך ורמת שירות מדהימה.

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!