למה לבחור במאך 1?

חברת שליחויות איכותית שתמיד תהיה שם בשבילכם זה מציאה גדולה עבור כל בית עסק, גם אם אינכם עוסקים באופן קבוע בנושאים הדורשים אספקה מהירה של חבילות, מכתבים, מסמכים  ומעטפות מכל הסוגים. אך כאשר מתעורר הצורך הזה – מאך 1 זו הבחירה הנכונה ביותר עבור כל בית עסק, ומייד נסביר מדוע.

מחויבות לעשייה

חברת מאך 1 מבינה את האחריות הגבוהה שרובצת על כתפיה ברגע ששליח מטעמה לוקח על עצמו את העבודה להביא משלוח כלשהו ליעד הדרוש ללקוח. על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, השליח צריך להיות לא רק מאומן היטב, אלא להיות חלק ממערך מוקפד ומסודר שמאפשר לעובד הפשוט לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. כך ששליח איכותי זה רק קצה הקרחון כאשר מדובר בעבודות שליחויות מקצועיות. 

כוח אדם איכותי

בחירה בשליחים איכותיים ומיומנים זהו תפקידה של חברת שליחויות שיוצרת את המערך שתואר לעיל. לשם כך יש להקים צוות ברמה גבוהה בכל מרכיבי המערך הזה, וזה כולל גם את השליחים שבשטח, גם את ספקי המידע וגם מנהלי המחסנים וההזמנות.
הסוד לעבודה יעילה של חברת שליחויות היא שיתוף פעולה יעיל ומיידי בין הנוגעים בדבר, וחברת מאך 1 שאפה למערך שכזה מהימים הראשונים לפעילותה והתוצאה של נכונות זו נראית בימים אלה בפעילות החברה.

נאמנות ללקוחות ותודעת שירות גבוהה !

חברות פרטיות קטנות יודעות שכל לקוח מרוצה זה חלק בלתי נפרד מהתפתחות החברה ולכן משקיעות את כל המאמצים על מנת שכל עבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, ובמידה ומשהו לא תקין – הן שמות לב להערות ותמיד דואגות לפצות על כל אי נעימות. חברת מאך 1 הינה חברת מספיק מיומנת על מנת להעניק שירות איכותי ומקצועי, אך גם נאמנה ללקוחותיה ושואפת לעשות את העבודה הטובה ביותר על מנת לסייע ללקוחותיה לייעל את העסקים שלהם, בין אם הם זקוקים למשלוח אחד ויחיד או שכל פעילותם מתבססת על אספקת מוצרים למקומות שונין. עם חברת המשלוחים מאך 1 כל משלוח יגיע ליעדו תוך הזמן הקצר ביותר. 

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם