שירותי מאך 1 - חברת השליחויות שלך!

בכל תחום ניתן למצוא אנשי מקצוע שמלווים אתכם במצבים שונים בפעילויות שלכם – לעיתים מדובר בשירותים הניתנים על מנת להשלים את העבודות שאתם עושים, או בתור גורם מפתח שבלעדיו העבודה שלכם מאבדת מערכה. חברת שליחויות איכותית מעניקה לכם את האפשרות לנהל התקשרויות תקינות עם גורמים שונים המעורבים בפעילות שלכם או להביא בזמן משלוחים הקשורים לעבודה באופן ישיר.

מדוע מאך 1?

חברת השליחויות מאך 1 מתמחה קודם כל באיכות ומהירות – כלומר, כאשר אתם פונים אלינו אתם יכולים להיות בטוחים שהמשלוח יגיע ליעדו בצורה המהירה והיעילה ביותר, מבלי לעכב את  הפעילות העיקרית שלכם. מאך 1 מהווה צלע משלימה לחברות גדולות כקטנות, ממשלתיות גדולות ופרטיות קטנות. המקצועיות של כל העוסקים במלאכה בחברת מאך 1 מאפשרת להעניק מענה איכותי ומקצועי באותה המידה לכל לקוח, קטן כגדול, מבלי להמעיט בערכו של אף משלוח. חברת מאך 1 מהווה דוגמא לחברת שליחויות פרטית העובדת ברמה גבוהה ביותר, תוך הקפדה על בקרה עצמית גבוהה ושיפור שירות מתמיד

שליחים איכותיים - מיהם?

הבסיס האיתם של כל חברה – זה כח האדם שלה. וכח האדם של חברת מאך 1 כולל שליחים איכותיים ומקצועיים ביותר המיומנים בביצוע עבודות שליחויות בכל מצב, בכל מזג אוויר ובכל רמת פקקים – פרט חשוב ביותר בהתחשב בעובדה שעיקר הפעילות של חברת מאך 1 מרוכזת באזור המרכז, שבו נושא התנועה עשוי להיות מורכב ביותר.
המספר הרב של שליחים זמינים ואמצעי התחבורה השונים מאפשרים לוודא שכל משלוח יגיע ליעדו בזמן ובמסגרת הזמן הדרוש.

משלוחים מהירים - ובכל אזור המרכז!

חברת מאך 1 ספקת שירותים ברמה הגבוהה ביותר, כולל משלוחים משפטיים לרשויות השונות, כולל וידוי קבלה באמצעות חתימה. כמו כן, חברת מאך 1 יכולה להתחייב לאספקת משלוח לפני סוף יום עסקים, מה שמהווה חשיבות עליונה עבור בתי עסק רבים הנדרשים להעביר מסמכים או מוצרים בפרקי זמן קצרים ביותר. שיתוף פעולה עם חברה איכותית, מיומנת ונאמנה כמו מאך 1 תאפשר להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור כל בית עסק ובמחירים דמוקרטיים ביותר.

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם