חברת שליחויות פרטית במחירים משתלמים!

הצורך להביא משלוחים לחלקים שונים בעיר או אפילו בארץ עשוי להוות קושי מסוים כאשר אין גורם מהימן לפנות אליו. אנשים רבים מעסו בשירות הגרוע של חברת דואר ישראל, אך חוששים שפנייה לחברות פרטיות לא תאפשר להם לקבל שירות מקיף, או שהמחירים יהיו גבוהים מדי. האם זה אכן כך?
האם לחברת שליחויות פרטית יש את המשאבים לספק שירות בעל ערך?

על מנת להתנהל בצורה מלאה בסיוע חברת שליחויות פרטית, חשוב מאוד שהיא תעמוד במספר תנאים:

  1. קיום של לפחות חצי שנה עם לקוחות מרוצים – בכדי שלא תצטרכו לחפש חברה אחרת לאחר מספר שבועות או חודשים.
  2. כוח אדם מספק – כך שתמיד תוכלו להיות בטוחים שיהיו מישהו שמייד ימונה להביא את המשלוח שלכם ליעדו
  3. צי רכבים מספיק נרחב – מלבד כוח האדם, משלוח דורש גם אמצעי תחבורה שיביא את הרכב ליעדו, בין אם מדובר בקטנוע או רכב רגיל.
  4. מיומנות של השליחים – ניסיון של שנה-שנתיים יאפשר לשליח להכיר את כל הדרכים הקצרות ולעשות את העבודה הרבה יותר טוב מחברות "ממשלתיות"

    האם חברות משלוחים פרטיות אכן יקרות?

    כאשר חושבים על מחירים של שירותים – יש לקחת בחשבון את העלויות התפעוליות של הספק, וכן את החשבון הפשוט שעל מנת לשרוד החברה חייבת לקבל 50% רווח נקי. לפיכך, האמת הפשוטה היא שכאשר חברת שליחויות פרטית פועלת בצורה טובה ומגדילה את חוג הלקוחות שלה – היא מסוגלת לספק שירות ראוי במחירים נוחים לכל אחד מהלקוחות, ובאמצעות האיזון החכם הזה ליצור מצב שבו כולם מרוויחים. כעת, כשנושא זה מובן לכם, כל מה שנותר הוא למצוא את החברה האיכותית והמקצועית שעונה על הדרישות.

    חברת מאך 1 - יש לכם על מי לסמוך בשוק חברת השליחויות הפרטיות!

    חברת מאך 1 מהווה עדות מעולה לכך שניתן לקבל שירות איכותי ומקצועי בתחום המשלוחי, מבלי לשלם סכומי עתק, ומבלי לחכות זמן רב ומורט עצבים עד שהמשלוח מגיע ליעדו. באמצעות שיתוף פעולה קבוע עם חברת מאך 1 תוכלו להתנהל בצורה יעילה, רגועה וממוקדת ביותר ולהקדיש את מלוא תשומת לבכם לדברים החשובים באמת.
     
    אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!