מאך 1 - כל הסיבות לבחור בחברת שליחויות פרטית

ביצוע שליחויות מהווה חלק משמעותי מאוד במערך של בתי עסק רבים, בין אם מדובר בעסק שתלוי באופן ישיר במהירות ואיכות ביצוע המשלוחים, או כאלה שזקוקים מדי פעם לסיוע של שליח על מנת להביא את החבילה, המעטפה או את המוצר הדרוש ליעד. על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר, צריך להתמודד עם הדילמה הבאה. מה עדיף במקרה זה? חברה פרטית בעלת המשאבים והיכולות הדרושים לאספקת שירות ברמה הגבוהה ביותר, או חברה ברמה כלל-ארצית שאינה מסוגלת לספק שירות אישי ואיכותי לכל אחת מהלקוחות?

היתרונות המובהקים של חברת שליחויות פרטית
למרות שלכאורה עשוי להיווצר הרושם שלחברה פרטית קטנה אין את המשאבים הדרושים על מנת לספק את השירותים באיכות הנדרשת ובהיקפים המאפשרים אספקה מהירה ואיכותית של כל המשלוחים. יחד עם זאת, חברות קטנות נוטות להעניק יחס מיוחדת ללקוחות הקבועים, משום שהם מהווים חלק משמעותי ביותר מההכנסות שלהן, ולכן עם חברות קטנות תוכלו תמיד להרגיש איכפתיות ודאגה אמיתית לאינטרסים שלכם.

דקויות שישדרגו את חווית הלקוח שלכם

על מנת ליהנות  מהיתרונות המובהקים של עבודה עם חברה קטנה, כדאי לפנות לאחר ששומרת על איזון נכון בין משאבים, מחירים והתמודדות עם לקוחות בסדרי גודל שונים. האיזון הזה הוא המבטיח שחברת המשלוחים הקטנה שבשירותיה תבחרו תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ותדאג לכך שכל משלוח שלכם יגיע ליעדו בזמן  ובדרך הטובה ביותר. על מנת לוודא שזה אכן קרה, חברות שונות משתמשות בשירותי הודעה בסמס או אפילו שיחת טלפון אישית במידת הצורך – אלו הן הדקויות שהופכות את העבודה עם חברות קטנות לכדאית ביותר.

למה דווקא מאך 1? 

חברת מאך 1 נמצא על התפר העדין והמשתלם ביותר של חברה קטנה יחסית המספקת שירותי משלוחים גם לחברות הגדולות בארץ, מה שמוכיח שהמערך שלה מתקתק כמו שעון. אך בהיותה חברה בעלת תודעת שירות גבוהה בסביבה תחרותית, חברת מאך 1 דואגת תמיד להעניק לכל אחד מלקוחותיה את השירותים האיכותיים ביותר, תוך הענקת אפשרות מעקב ודאגה לכל נושא הקשור למשלוח עד לסיום מוצלח של המשימה.

צרו קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם