מאפיינים של חברת משלוחים לסיוע ללקוחות פרטיים ועסקיים

הבדלים מהותיים בין עבודה עם לקוחות פרטיים ועסקיים
כאשר חברת שליחויות מבצעת עבודות עבור אנשים פרטיים, בדרך כלל מדובר בהעברת פריטים אישיים כגון מתנות, או להיפך – שליחת מסמכים בעלי אופי רגיש למוסדות שונים (ולכן נבחרת חברת שליחויות ולא דואר רגיל). חברות גולות זקוקות לרוב לשירותי שליחויות רבים ומתמשכים בשגרת העבודה שלהן, ולכן מדובר בהיקפי עבודה גדולים יותר. כך או כך, אחד המאפיינים החשובים ביותר של חברת שליחויות אוניברסלית זה היכולת לשמור על רמת איכות כמה שיותר גבוהה גם כאשר מדובר בכמויות גדולות ביותר, ויצירת סדרי עדיפויות נכונים על מנת שכל הלקוחות יהיו מרוצים.

אשר חברת שליחויות מבצעת עבודות עבור אנשים פרטיים, בדרך כלל מדובר בהעברת פריטים אישיים כגון מתנות, או להיפך – שליחת מסמכים בעלי אופי רגיש למוסדות שונים (ולכן נבחרת חברת שליחויות ולא דואר רגיל). חברות גולות זקוקות לרוב לשירותי שליחויות רבים ומתמשכים בשגרת העבודה שלהן, ולכן מדובר בהיקפי עבודה גדולים יותר. כך או כך, אחד המאפיינים החשובים ביותר של חברת שליחויות אוניברסלית זה היכולת לשמור על רמת איכות כמה שיותר גבוהה גם כאשר מדובר בכמויות גדולות ביותר, ויצירת סדרי עדיפויות נכונים על מנת שכל הלקוחות יהיו מרוצים.

 

כברת הדרך שעושה חברת שליחויות איכותית עבור לקוח פרטי ועסקי

על מנת להעניק שירות איכותי באותה המידה ללקוחות פרטיים ועסקיים, נדרש יחס שונה לכל אחד מהם, והקפדה על כך שההפרדה תהיה לא האחד על חשבון השני. לפיכך, לקוחות פרטיים יכולים לקבל הנחות לאור עיכובים, ובעוד שלקוחות עסקיים זכאים ליותר דיווחים מהשטח, היות ואיכות ביצוע העבודה משפיע באופן ישיר על ההכנסות שלהם וזה קריטי ביותר.

חברת מאך 1 - אתכם לכל אורך הדרך, הפרטית והעסקית כאחד !

חברת מאך נוסדה מתוך כוונה להעניק לכל אחד מלקוחותיה את שירותי השליחויות הטובים והמתקדמים ביותר, בין אם מדובר בלקוח פרטי או עסקי. בסופו של דבר, החשיבות של כל משלוח היא גדולה באותה המידה עבור כל אחד מהלקוחות וכל אחד מהמשלוחים. כך ניתן לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור כל אחד. ההבדלים בין ביצוע משלוחים פרטיים ועסקיים באים לידי ביטוי ברמה הטכנית בלבד, ללא כל העדפה לאחד מהסוגים.