מגוון שירותי משלוחים בחברת שליחויות אחת !

חברת שליחויות שמקדמת את האינטרסים שלכם

חברת שליחויות איכותית בעלת מוניטין וותק רב, יכולה להעניק ללקוחותיה מגוון שירותים איכותיים ללא תחרות. חברת מאך 1 הינה חברת שליחויות וותיקה המעניקה שירותי שליחויות במרכז ללקוחות קבועים ומזדמנים, ברמת השירות הגבוהה ביותר.
עבור גורמים רבים במשק, בעיקר בתחום המסחרי, אין תחליף לחברות שליחויות המספקות שירותי משלוחים מגוונים. אך לא רק התחום המסחרי זקוק לשירותי משלוחים איכותיים ומהירים, גם משרדי עו"ד, בעלי עסקים, עסקים בתחום הבריאות וכמובן, אנשים פרטיים שזקוקים לשירותי משלוחים אמינים ואיכותיים. חברת שליחויות מאך 1 מספקת למאגר לקוחותיה המתרחב, מגוון שירותי שליחויות המאפשרים ללקוחות לתפקד ולהגיע להישגים, בין היתר, בזכות המשלוחים שהחברה מבצעת עבורם מדי יום. חברת שליחויות המספקת שירותי משלוחים איכותיים היא חלק מההצלחה של כל בית עסק או משרד, המבקשים לעמוד בדרישות לקוחותיהם.

 

אילו שירותים ניתן לקבל מחברת שליחויות ותיקה ואמינה?

חברת שליחויות בעלת מוניטין, וותיקה ומעל הכל, אמינה ומנוסה, יכולה לספק ללקוחותיה מגוון שירותים בתחום השליחויות. חברת מאך 1 מספקת שירותי שליחויות מגוונים הכוללים שירותים כמו: ביצוע סבבים קבועים לדואר ולבנק, הפצת יח"צ, שליחויות בהולות, הגשת מכרזים, משלוחים לרשויות המס כמו מס הכנסה ומע"מ, הפקדות בבנקים, חלוקת עיתונים, שירותי דיוור ישיר, מסירות משפטיות ועוד. המשלוחים נעשים ע"י נהגים מנוסים ואחראיים אשר נבחרו בקפידה על ידי החברה. המשלוחים מתבצעים באמצעות רכבים וקטנועים. 

היתרון העצום בעבודה עם חברת שליחויות במרכז הארץ!

התנועה בערי המרכז, במיוחד בת"א, היא מאתגרת ומורכבת עבור כול הנהגים, גם עבור אלה המחשיבים את עצמם כנהגים מנוסים. לפניכם כמה סיבות מדוע כדאי לעבוד עם חברת שליחויות איכותית: מחסור במקומות חנייה במהלך כל היום, פקחים המחלקים דוחות מהבוקר עד הערב, שלא לדבר על הפקקים בדרך לעיר ובעיר עצמה. אלה, הם רק חלק מהסיבות מדוע כדאי להיעזר בחברת שליחויות שיכולה להעביר את המשלוחים שלכם באמצעות נהגים על קטנוע, שלא צריכים לדאוג לחניה ולא עומדים בפקקים. מהרגע שהמשלוח שלכם יוצא לדרך עם מאך 1, אתם יכולים לסמן  על עוד משימה אחת שירדה מלוח הזמנים העמוס שלכם.