סודות המקצוע של אנשי משלוחים מדופלמים

בניית לוח זמנים נכון

כל עבודה מכבדת את בעליה – זאת כולם יודעים. על מנת להצליח במידה הרבה ביותר בכל תחום שהוא, נדרשים כישורים ותכונות מסוימות, אפילו אם מדובר בעבודה פשוטה ונגישה, לכאורה, כגון ביצוע שליחויות שונות. כיום מדובר בעבודה שמתאימה לאנשים צעירים ואחראיים שהוציאו רישיון לקטנוע, רכב או אפילו על אופניים חשמליים. עם זאת, בלי קשר לגיל או לכל סטאטוס אחר, עבודות משלוחים כוללות טריקים של מקצועיים. לפניכם כמה סודות של השליחים המיומנים ביותר של חברת מאך 1.
כמו בעבודות רבות אחרות, על מנת להצליח במשימות ספציפיות, יש לדעת בדיוק את השלבים השונים שיש לבצע ואת מסגרות הזמן העומדות בפני המבצע. בתחום המשלוחים זה דורש תכנון דרך – חלק מהעבודה נעשית על ידי המערך המרכזי, אך ההגעה מנקודה לנקודה תלויה בשליח עצמו. על מנת להגיע בזמן ליעד הבא, יש להכיר היטב את הדרכים, ולא רק מההדרכה של ווייז, משום שהבדל של כמה דקות יכול לעשות הבדל גדול בפרספקטיבה של יום או שבוע שלמים.

אדיבות זה חלק מהעניין

רבים שוכחים שאחד הגורמים המרכזיים בעבודת שליחויות זה הפאן האנושי – יש להגיע למקום, ליצור קשר עם מקבל החבילה או המעטפה, למסור את המשלוח עם חיוך ולקבל את האישור שהוא אכן הגיע. כמובן שניתן לעשות את הכול גם בפנים זועפות, והתוצאה תהיה זהה, לכאורה, אך היחס הנעים של שליחי החברה משפיעים באופן מהותי על הסיכויים לשימור הלקוחות, לכן שליחים ברמה גבוהה יודעים שחיוך אחד יעזור להם להמשיך להתפרנס בכבוד.

קדמה טכנולוגית !

מעבר ליכולות האישיותיות של השליחים עצמם, חברת מאך 1 מקדישה משאבים רבים ליצירת מערך אופטימלי בין המרכז המעבד את ההזמנות לבין השליחים המבצעים את השליחויות בפועל. לשם כך נדרש קשר רציף בין השניים בעזרת אפליקציות או טלפונים ניידים באופן כללי. המיידיות של התקשורת בימינו מתבטאת גם בתחום השליחויות ויש צפי לספק ללקוחות עדכונים שוטפים בעזרת הטכנולוגיה, או לפחות להודיע מראש על הגעתו של השליח. שילוב בין איכויות אנושיות לתפקוד טכנולוגי גבוה מבטיחים את הביצועים המרשימים של חברת מאך 1 ומביא אותה לקדמת הבמה בשוק השליחויות הישראלי.