חברת משלוחים במרכז הארץ !

מהו סוד ההצלחה של חברת המשלוחים המובילה במרכז הארץ

השאיפה להיות בטופ בכל תחום היא שאיפה מרכזית אצל ארגונים וחברות הרוצים להגיע לפסגה בתחומים ולהישאר שם. חברת מאך 1 היא הוכחה שאפשר להישאר בטופ בתחום העיסוק שלה, במשך 30 שנות מתן שירותים מעולים ללקוחותיה.
חברת משלוחים מצליחה נמדדת לפי מספר פרמטרים. אחד החשובים, היא הדרך שבה היא ממשיכה להשביח את שירותיה ולהשקיע בלקוחותיה. חברת משלוחים מאך 1 שוקדת על שיפור שירותיה לכל אורך הדרך. היא מגייסת לשורותיה את הנהגים המיומנים, האמינים והמקצועיים ביותר. היא גם משקיעה בצי כלי רכב ואופנועים איכותיים. בנוסף, צוות המקבל קריאות במוקד, תמיד במקום, מטפל במהירות, באדיבות ובמקצועיות בכל קריאה המגיעה למוקד השירות של החברה. אלה רק חלק מהסיבות מדוע חברת משלוחים מאך 1 מובילה בתחומה מאז היווסדה ב-1987.

גם אם המשלוח לא דחוף, אנחנו נגיע בזמן

כל משלוח הוא חשוב, אולי לא תמיד הוא דחוף, אבל הוא חשוב לשולח ולמקבל. חברת משלוחים אמינה ומקצועית, מעניקה לכל למשלוח, גדול כקטן, את תשומת הלב המרבית. מהרגע שהשליח שלנו מגיע אליכם ומקבל לידיו את המעטפה/חבילה, האחריות על המשלוח שלכם עוברת אלינו. על מנת שהמשלוח שלכם יגיע בבטחה ליעדו, חברת מאך 1 מפעילה צי רכבים ואופנועים חדיש ומטופל, כולל מערכות קשר ומחשב מהמשוכללות ביותר בארץ.
המענה הלוגיסטי של חברתנו ערוך לטפל במספר קריאות במקביל בכל שעות היום, כולל בשעות השיא במרכז הארץ. לכן, כאשר אתם מפקידים בידי השליחים שלנו, משלוח שהוא חשוב, אבל לא ממש דחוף, אנחנו נדאג שהוא יגיע בהקדם לנמען, גם אם הוא לא דחוף.

למה שווה להשקיע בחברת משלוחים ולא להסתפק בחאפר? 

יש כמה סיבות שבגללן חשוב לעבוד עם חברת משלוחים מסודרת. אחת מהן, היא השירות המעולה שהלקוח מקבל והשנייה, היא הביטוח שהלקוח מקבל מהחברה עבור המשלוח שהוא מעביר לידיה. חברות משלוחים של עובד אחד או שניים, לא יכולות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שחברת משלוחים וותיקה ואיכותית מציבה בפניהן. מהרגע שאתם פונים למוקד הפניות של מאך 1, הקריאה שלכם מטופלת ע"י צוות מיומן ומקצועי. אתם מקבלים שירותי משלוחים מעולה במחירים אטרקטיביים, שאף חאפר לא יכול להתחרות בהם.
אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!