למה חשוב להגדיר מראש את הציפיות מחברת שליחויות איכותית

יש מספר קריטריונים שאסור להתפשר עליהם כאשר מחפשים חברת שליחויות אמינה ואיכותית. למשל, אין תחליף לוותק וניסיון כאשר בוחרים חברת משלוחים שאתם צריכים להיות איתה בקשר עסקי מדי יום. את החשיבות של השניים, אתם תראו בשטח, תראו איך המשימות מתבצעות ללא תקלות, ללא תלונות, בדיוק לפי הצפיות שלכם.

 
מתי אתם יכולים להיות בטוחים שהכל יהיה בסדר
 
הביטוי "אל תדאג, יהיה בסדר" מוכר מאד בקרב הציבור הישראלי. עד כדי כך, שכאשר אדם שומע מחברו או מספק, את הביטוי הנ"ל, הוא מיד נכנס ללחץ. כי מי שמבטיח שיהיה בסדר ומרגיע את האחר שאין לו מה לדאוג, לרוב אין לו כיסוי להבטחות שלו ולקריאת ההרגעה. בגלל זה, כאשר אתם מחפשים חברת שליחויות איכותית, דאגו מראש לקבל את מירב המידע על שיטות העבודה שלה, על הניסיון של השליחים ואיך היא ערוכה מבחינה לוגיסטית לטפל בעשרות שליחויות במהלך היום. רק אחרי שתקבלו את המידע הנחוץ, לא תצטרכו לדאוג, ותהיו בטוחים, שהכל יהיה באמת בסדר, ולא רק בגלל הביטוי.

היכונו לפתעות נעימות כאשר אתם עובדים עם ספק איכותי

לא רק לביטוי ה"לא" מרגיע של "אל תדאג, יהיה בסדר", שרוב הישראלים התרגלו לשמוע ואפילו התרגלו אליו, גם רמת השירותים שהציבור מקבל מספקים שונים, לא מצליח לענות על הדרישות המינימאליות, כמו עמידה בלוח זמנים, אדיבות כלפי הלקוח או שירות לקוחות זמין ואמין. זה נכון לגבי אחוז גבוה של ספקים בארץ, בכל מיני תחומים, אבל יש גם כאלה, שהם יוצאים מן הכלל. 

חברת משלוחים - מאך 1 בשבילך !

למשל, חברת שליחויות מאך 1, לא מפסיקה להפתיע את לקוחותיה במקומות הכי רגישים והכי חשובים. למשל, כאשר אתם קובעים עם שליח של החברה, הוא תמיד יהיה בזמן, ערוך ומוכן לקבל את המשלוח שלכם. שירות הלקוחות של החברה זמין בכל עת, ושליחינו מנומסים ואדיבים, בכל שעות היום, גם כשאתם מאד לחוצים, השליחים שלנו, ידאגו להרגיע אתכם, ולא רק באמצעות הבטחות שווא של "יהיה בסדר", אלא בעזרת מתן שירות איכותי, בדיוק כפי שאתם מצפים מחברת שליחויות בעלת מוניטין ומנוסה.