שליחויות מהירות - שליחויות אקספרס

מהן שליחויות אקספרס? מהן שליחויות מהירות? שליחויות מהירות אלו שליחויות שמתבצעות מהיום למחר ובמקרים דחופים ביותר גם מהיום להיום. אז איל ומאיפה מזמינים שירות של משלוחים אקספרס? קודם כל אפשר למצוא שליחויות מהירות מהיום להיום או מהיום למחר אצלנו במאך 1. אנו כבר למעלה מ20 שנה בתחום, ויודעים לעשות את המשלוחים על הצד הטוב ביותר, תוך עמידה ביעדים וזמנים צפופים.

באמצעות שירות של משלוחים אקספרס על ידי מאך 1, תוכלו לחסוך לעצמכם את הלחץ של נסיעה בכבישים פקוקים, חיפוש חניה, לחצים ועומסים ובזבוז הזמן הפרטי שלכם. תנו לנו לעשות זאת עבורכם, בדיוק בשביל זה יש לנו את השליחים המקצועיים שלנו. 

למי מתאים שירות של משלוחים אקספרס?

משלוחים אקספרס יכול להתאים לאנשים שרוצים ליהנות משלוחים פרטיים או משלוחים עסקיים. לרוב, חברות ועסקים רבים זקוקים לשירותי משלוח מהיר מהרגע להירגע, וגם אנשים פרטיים שלפעמים זקוקים לשלוח מכתב דחוף לרשות מקומית כזו או אחרת או משלוח מתנה דחופה וכדומה, ובדיוק כאן אנו נכנסים לתמונה.
במאך 1 פועלים שליחים מקצועיים, אמינים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום ועל כן תוכלו ליהנות ממשלוחים ברמה גבוהה ואחראית

אז מה אנו נספק? 

  • מקצועיות בדרכים – השליחים שלנו מכירים את כל הערים המורכבות כמו: תל אביב, רמת גן, בני ברק ועוד, כך שיוכלו לנווט במהרה ובצורה הטובה ביותר. כמו כן, יש לנו כלי רכב שונים, לחבילות בגדלים שונים, ובעיקר קטנועים בכדי להספיק כמה שיותר, מבלי להיתקע בפקקים ולחפש זמן רב חניה עם רכב.
  • עמידה בלוח זמנים צפוף – אצלנו במאך 1 יודעים היטב כמה חשוב למסור את החבילות בזמן, ואנו עושים כל שדרוש לכך, בכדי שנעמוד בלוח זמנים צפוף בצורה מסודרת ויעלה, וכך כל חבילה תגיע ליעדה בזמן, גם בתקופות עמוסות ולחוצות כמו בחגים וכדומה.
  • אחריות – כל השליחים שלנו אחראים ובעלי ניסיון רב בתחום. אז תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את התמורה הטובה ביותר ובאחריות גבוהה ומלאה. המשלוח שלכם יגיע באחריות ליעדו.