חברות ועסקים - מזמינים משלוחים במאך 1

יש לכם עסק חדש? מחפשים חברת שליחויות אמינה אשר תעשה עבורכם את השליחויות למשרד שלכם באופן קבוע ושוטף?
אנו במאך 1, מתמחים ועוסקים בשליחויות לפרטיים ולעסקים, ועושים זאת במצוינות כבר למעלה מ20 שנה.
בחברה שלנו כל העובדים יודעים היטב את חשיבות הענקת השירות בצורה מקצועית, טובה ואמינה, ומקפידים על כך.
בנוסף, אנו נותנים שירות כיום בכל אזורי הארץ.

אז מה תקבלו באמצעות מאך 1 לעסקים?

  • משלוח מהיום להיום – שירות משלוחים מהיר, למקרים דחופים, (דבר שקורה הרבה פעמים בעסקים וחברות). שליחי מאך 1 עומדים לשירותכם ויוכלו לעזור לכם לספק את המשלוח שלכם כבר באותו יום של ההזמנה או מהיום למחר (בהתאם לשעת ההזמנה ואזור המשלוח). אז אם יש לכם מפעם לפעם שליחויות דחופות, דעו שאתם בידיים הטובות ביותר.
  • אמינות – השליחים שלנו הינו צוות מסור ומקצועי מאוד. כל השליחים שלנו נבדקו בקפידה, כך שתוכלו לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר. כמו כן, הצוות שלנו סבלני, ויחד עם זאת עובד במהירות, תוך עמידה בלוח הזמנים בצורה מדויקת.
  • שליחויות בכל הארץ – אצלנו במאך 1 תוכלו להזמין שירות של משלוחים בפריסה ארצית רחב ביותר. אנו מבצעים שירות של משלוחים במהירות בכל הארץ, כך שאתם יכולים להיעזר בנו גם למקומות מרוחקים.
  • שליחויות בתל אביב ואזורים לחוצים – בין אם זה תל אביב, בני ברק, גבעתיים, רמת גן וכדומה, יש המון אזורים לחוצים מאוד בעומס של תנועה בשעות היום, בפקקים ובבעיות של חניה ועוד. בדיוק בשביל זה הבחירה במאך 1 תהיה עבורכם לנכונה ביותר, שכן, במקום שתיסעו ותתקעו בפקקים, ולא תמצאו חניה, ותבזבזו זמן עבודה יקר, שליח מאך 1 יעשה זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר.
  • שליחויות משפטיות – עוד שירות שאנו במאך 1 מספקים הוא שירות של משלוחים משפטיים, שמדובר בשירות עדין ורגיש מאוד, שכן יש לבצע מסירות מהירות מאוד וסודיות בתחום. השליחים שלנו מיומנים במסירות אלו, ויוכלו לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, גם עבורכם.
 
אז למה אתם מחכים? רוצים לקבל מחיר אודות שירות משלוחים? רוצים להתייעץ איתנו? צוות מאך 1 עומד לשירותכם וישמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין.