משלוחים ללקוחות פרטיים

נכון, היום יש טכנולוגיה כל כך מתקדמת שאפשר להעביר כמעט הכל באמצעות הפקס, המייל או דרכים אחרות במחשב ובאינטרנט בכלל. אולם, עדיין יש מקרים שבהם צריך לשלוח מכתבים או טפסים בדרך פיזית, ובדיוק כאן אנו נכנסים לתמונה. במקרה שיש לכם להעביר מכתב או חפץ כלשהו ממקום אחד למקום אחר, ואין לכם איך לעשות זאת, או שאין לכם זמן לעשות זאת, אתם יכולים להזמין אותנו. אנו במאך 1, עושים משלוחים כבר עשרות שנים ומתחמים בתחום השליחויות, וכיום עושים משלוחים בפריסה ארצית רחבה ביותר, באמינות, מקצועיות, ובאחריות מלאה.

עם מאך 1 תוכלו לקבל את שירות המשלוחים הטוב ביותר בארץ, שירות שבו אתם יודעים שהמשלוח שלכם יגיע ליעדו בזמן ללא כל עיכוב ובצורה מסודרת ואחראית. כמו כן, אנו יכולים להעביר חבילות בכל סדר גודל, כלומר, בין אם זה מכתב או חבילה גדולה של ארגז וכדומה, השליחים שלנו מצוידים בכלי רכב שונים, כמו קטנועים למקרים של מסירות קטנות בערים לחוצות עם בעיות חניה ופקקים, וגם רכבים גדולים שבהם אפשר להעביר חבילות גדולות, וגם לנסוע לערים ואזורים רחוקים יותר בארץ. 

זמן = כסף תנו לנו לעשות את העבודה עבורכם

אם חשבתם לבצע משלוח בתל אביב או מסירה כלשהי במרכז הארץ ולחסוך את עלות המשלוח, דעו כי במקרים מסוימים, לא רק שלא תחסכו את מחיר המשלוח, אלא גם תצאו בנזק. ומה הכוונה? הזמן שלכם שווה כסף, ובמקום שתיסעו ברחבי תל אביב ותחפשו חניה, במקום שתתקעו בפקקים מייגעים בכביש וכדומה, אתם יכולים בשיחת טלפון אחת להזמין אותנו שנגיע על אליכם למקום יעדכם, נאסוף את החבילה אותה אתם רוצים למסור ונעשה את המסירה עבורכם במהירות ובאחריות. אז תנו לנו לזוז בשבילכם ואל תשברו יותר מדיי את הראש.
 
להצעת מחיר משתלמת ופרטים נוספים אודות שירותי המשלוחים שלנו, חייגו כעת אל נציגנו במאך 1, אשר יענו על כל שאלה ויוכלו לתת לכם הצעת מחיר במיידי.