שליחים מקצועיים, מהירים ואמינים !

כל מה שאתם צריכים בחרת שליחויות אחת

כלקוחותיה של חברת שליחויות, אתם מעוניינים לקבל את השירות הטוב ביותר. כלומר, אתם מצפים ששליחי החברה יהיו, שליחים מקצועיים, מהירים ואמינים. אינכם מעוניינים לשמוע תירוצים שבגינם המשלוח שלכם מתעכב ואינו יוצא בזמן. אתם מצפים שחברת שליחויות רצינית תוכל לעמוד בהתחייבויות של כלפי לקוחות הפונים אליה בכל עת.

חברת שליחויות מאך 1 מעניקה שירותי שליחויות מגוונים שמטרתם לענות על דרישות של מגזרים שונים בישראל, המגזר העסקי, הפרטי והציבורי. החברה עובדת עם לקוחות כמו: קופת חולים כללית, משרדי רואי חשבון, עורכי דין וגופים נוספים שבחרו לעבוד עם חברת שליחויות מקצועית, בעלת מוניטין ואמינה. 

מה קורה כשמשווים בין חברת מאך 1 לחברות שליחויות אחרות?


ככל שלומדים להכיר את תחום השליחויות, מבינים עד כמה חברת שליחויות רצינית ואיכותית צריכה להשקיע כדי שלקוחות החברה, הקבועים והמזדמנים, יקבלו את השירות הטוב ביותר. לא כל אופנוען בעל אופנוע וקורא לעצמו "שליח פרילנסר", או נהג טנדר שמכנה את השירותים שהוא נותן, שירותי שליחויות, יכולים להעניק לפונים את אותה רמה של שירותים איכותיים שמעניקה חברת שליחויות וותיקה.

אתם יכולים להשוות בין מגוון שירותי השליחויות שמעניקה חברת מאך 1, לבין חברות אחרות, ולגלות במהרה, שהיום אין חברת שליחויות שמשתווה למבחר השירותים שמאך 1 מעניקה לבין חברות אחרות, וכמובן, אין להשוות בין המערך הלוגיסטי של מאך 1 לזה של חברות אחרות.

איך מזהים חברת שליחויות אמינה ומקצועית?

סימן ההיכר הבולט של חברת שליחויות אמינה ומקצועית, הוא במפגש הראשון שהלקוח חווה מול החברה. למשל, מענה מיידי בכל פנייה, הפניית בקשת הלקוח לגורם המתאים בתוך החברה, תשובות אמיתיות ומעודכנות לגבי הפנייה, במקרים שבהם הלקוח מבין שהוא מקבל מענה אמיתי ונכון לגבי מועד הגעת החבילה ליעדה. חברת מאך 1 מודעת לחשיבות של כל משלוח, לדחיפות של משלוחים שצריכים להגיע תוך פרק זמן קצוב לכתובת שלהם, ולכן, היא מקפידה להעביר את הזמנות העבודה לנהגים ולכלי רכב המתאימים, בהתאם למצבת כוח האדם והרכב הקיימים במרכז הלוגיסטי של החברה. 

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!