שליחויות לבעלי עסקים בארץ !

בעלי עסקים - אל תתפשרו על רמת המשלוחים שאתם מקבלים

התחום של שליחויות בארץ נחשב לאחד התחומים הפעילים ביותר כשנזה נוגע לשליחויות דחופות עבור בתי עסק. בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם בחיפוש קדחתני אחר שליחים אמינים ומנוסים, כאשר הם צריכים להעביר בדחיפות משלוח רגיש ללקוח. או לחילופין, כשהם אמורים לקבל סחורה מספק, והדרך היחידה לקבל אותה, היא באמצעות שליח מהיר.

אלו בדיוק המקרים שבהם נדרשת חברת שליחויות אמינה ובעלת מוניטין שיכולה להעמיד בעיתות חירום, נהגים מנוסים ואמינים. בעל עסקים שצריך להעביר סחורה רגישה, או לקבל משלוח מספק, אינו יכול להרשות לעצמו לסכן את הסחורה ואת האמינות שלו כלפי לקוחותיו. 

מגיעים בזמן בכל מזג אוויר או שעה


חברת שליחויות מאך 1 מעניקה שירותי משלוחים ברמת איכות גבוהה. מלכתחילה החברה קבעה סטנדרטים גבוהים, בכל מה שנוגע לאיכות השירותים שהיא מעניקה. בעלי עסקים שאינם מעוניינים להחזיק שליח מטעם בית העסק, ומעדיפים להזמין שליח בעת הצורך, או, לעבוד עם חברת שליחויות באופן קבוע, יודעים היטב שהעבודה מול חברת שליחויות כמו מאך 1, מתנהלת ללא תקלות או הפתעות.

בעל עסק אשר מפקיד בידי שליח של מאך 1 משלוח דחוף, תלוי לגמרי בדיוק ובמיומנות של השליח. כתוצאה מכך, שליחי החברה אחראים על המוניטין של חברת מאך 1, וגם על המוניטין של לקוחות החברה. זאת אחת הסיבות, מדוע מאך 1 מקפידה לבחור את שליחיה לפי קריטריוני בחירה גבוהים ביותר. שליחי החברה מקפידים על שמירת לו"ז בכל שעה ובכל מזג אוויר.

מגוון שירותים לבחירתכם

לקוחות החברה יכולים ליהנות ממבחר שירותי שליחויות מגוונים. בין השירותים הניתנים אפשר לציין: ביצוע של סבבים לדואר ולבנקים, הגשת מכרזים, שליחויות בהולות, הפצות יח"צ, משלוחים לגופים כמו מס הכנסה ומע"מ, הפקדות בבנקים, חלוקת עיתונים, שירותים של דיוור ישיר, שליחויות המתבצעות באמצעות כלי רכב וקטנועים, מסירות משפטיות ועוד. חברת מאך 1 עובדת עם מגזרים שונים, כמו המגזר הפרטי, העסקי והציבורי. לחברה לקוחות העובדים עימה באופן קבוע. לקוחות החברה מודעים לכך, שבזכות העבודה עם מאך 1, הם יכולים ליהנות משקט תעשייתי בכל מה שנוגע לתחום השליחויות.

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!