חברת מאך 1 - שליחויות שתומכות בעסקים קטנים !

להרים בית עסק במדינת ישראל זו משימה כלל לא פשוטה, ויש שיגידו שאפילו בלתי אפשרית ללא גב כלכל חזק. יחד עם זאת, אם לצאת מנקודת הנחה שכל בעלי העסקים נמצאים ב"סירה אחת" וצריכים לעזור אחד לשני, ניתן להגיע לרשת קשרים יעילה ותומכת שמסייעת לכולם להצליח במשימות שלהם. אחד משיתופי הפעולה האלה הוא בין חברות פרטיות המספקות שירותי שליחויות ובתי עסק אחרים שצריכים שירות זה ברמה זו או אחרת.

כיצד הקשרים שבין בתי עסק קטנים ובינוניים באים לידי ביטוי בחברת שליחויות פרטית?
בתי עסק רבים עשויים לגלות שבתחום נותני השירותים השונים הם הופכים להיות מנודים ולמופלים לרעה. לדוגמא, כאשר מעוניינים להעביר משלוח כלשהו באמצעות חברת דואר ישראל או כל ספק שירותים גדול אחר, ניתן לגלות שהשירות שניתן לעסקים הקטנים הוא הרבה פחות איכותי ומקצועי, מעין זלזול ב"לקוח הקטן". במקרים אלה, פנייה לשירותי חברה שנמצאת במצב דומה לשלכם מאפשרת לחזק את העסקים הקטנים בישראל ומעבר לכל, להבטיח שירות ברמה הגבוהה ביותר, משום שהחברות הקטנות נוטות להעריך יותר כל לקוח ולעולם לא לזלזל באף משלוח או חבילה שהופקדה בידו.

האם חברת שליחויות קטנות יכולות לעשות את העבודה באותה הרמה?

חברת מאך 1 הינה דוגמא לחברת שליחויות פרטית וקטנה מהחברות המונופוליסטיות שיחד עם זאת מצליחה לספק שירותי מעולה לכל אחד מלקוחותיה. הדבר מתאפשר באמצעות השקעה בפרטים הקטנים, היכולת להעניק שירות מעולה בהתאם לדרישות, הקפדה על צוות שליחים איכותי ומקצועי והשקעה בפרטים הקטנים כגון רכבים מותאמים לנסיעה בעיר הגדולה והפקוקה בכדי להיות צעד אחד לפני כולם.
 

מאך 1 - חברת שליחויות שתומכת ומבינה לליבן של עסקים קטנים !

חברת מאך 1 הינה חברת שליחויות ברמה הגבוהה ביותר, המאפשרת להשיג את כל המטרות שלכם בתור בית עסק קטן, בין אם אתם זקוקים לשירותי שליחויות פעם במספר חודשים או באופן יומיומי. חברת מאך 1 מאפשרת לכם להביא כל משלוח או חבילה ליעדם בצורה המהירה, האיכותית והמקצועית ביותר, בין אם מדובר במכתב פשוט או חבילה חשובה.

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!