חברת מאך 1 - השירותים שלנו !

חברת שליחויות מקצועית
חברת שליחויות זהו שירות לא נפוץ בארץ, בעיקר במסגרת חברות צעירות ועצמאיות (בניגוד לשירותים בינלאומיים ויקרים כגון פדקס) – אז מה למעשה ניתן לצפות מחברה שכזו ומה השירותים הייחודיים שכדאי לכם לקחת בחשבון בעת הבחירה? 

שליחויות במרכז הארץ

עבודה במרכז הארץ מהווה קושי מסוים עבור תחומים רבים, כאשר תחום השליחויות בהחלט אחד מהם. מדובר באחד האזורים הרוויים ביותר מבחינת נוכחות של בתי עסק שונים הדורשים היקשרות באמצעות החלפת מסמכים או העברת מוצרים שונים. כאשר יש ברשותכם גורם מהימן המסוגל להעביר את כל המשולחים במהירות ויעילות ולהתמודד בצורה מקצועית עם כל בעיות הפקקים – ניתן  לומר בביטחה שאחד הצרכים החשובים ביותר של בית עסק בעולם המודרני הפועל בתל אביב והסביבה מולאו, וזה בדיוק מה שמציגה
חברת מאך 1.

שליחויות אקספרס

גורמים רבים עשויים להבטיח שליחויות אקספרס, אך מה עומד מאחורי מושג זה? עבור חברות רבות, אקספרס זה עד יום עסקים אחד, או אפילו שניים!
בעוד עבורכם זה עשוי להיות מאוחר מדי. עבור חברת מאך 1 – אקספרס זוהי אספקה מיידית של המשלוח או המעטפה, אפילו עד סיום יום העסקים השוטף. יעילות וזריזות שכזזאת עשויה להיות קריטית ביותר בנסיבות רבות, כולל התנהלות עסקית, משפטית או אפילו אישית. היה הסיבה לכך שהמשלוח צריך להגיע ליעדו תוך זמן קצר שתהיה – חברת מאך 1 תמיד תהיה לצידכם.

שליחויות משפטיות !

ההתנהלות עם מסמכים משפטיים דורשת מיומנות גבוהה יותר מאשר שליחות רגילה. נדרש שליח אמין ומקצועי שיהיה מסוגל להתמודד עם בירוקרטיות של המוסדות המשפטיים ויוודא שהמעטפה אכן הגיע לאדם הנכון, וכן להוכיח זאת באמצעות חתימה. על מנת להצליח במשימות אלה יש לבחור בשליחים מיומנים ומומלץ אף מוכרים במוסד המשפטי עצמו. חברת מאך 1 השקיעה רבות על מנת ליצור מערך המאפשר להתמודד בהצלחה עם הצורך של לקוחות החברה להעביר מסמכים ומשלוחים שונים לבתי המשפט הקרובים והרחוקים כאחד. התנהלות זו מאפשרת ללקוחות החברה להיות רגועים ובטוחים בכך שהמסמכים המשפטיים החשובים והעדינים ביותר תמיד יגיעו ליעדם בזמן ובאופן המקצועי ביותר הקיים בשוק המשלוחים בישראל. 

אם אתם מעוניינים ליהנות ממגוון שירותי החברה, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון שמספרו  03-6299370  כמו כן, תוכלו לפנות אלינו באמצעות על ידי מילוי טופס יצירת קשר ונחזור אליכם!