מהי המשמעות העומדת מאחורי המונח שליחויות אקספרס?

מה ההבדל בין שליחויות אקספרס לשליחות רגילה

המשמעות של משלוח אקספרס היא חד משמעית. מדובר במשלוח שחייב להגיע באופן מיידי ליעדו. לא כל נהג יכול להעביר במהירות ובאחריות משלוח אקספרס. במקרים כאלה, חובה להזמין שליח אמין ומנוסה שיכול לבצע את המשימה במהירות ובאחריות.

 
יש הרבה גורמים היום במשק הזקוקים לשירותי אקספרס איכותיים.  בין אם מדובר במסמך שחייב להגיע באופן מיידי לבית המשפט או לוועדה רפואית, או שמלת כלות שחייבת להגיע באופן מיידי לכלה לחוצה שעומדת להתחתן בעוד כמה שעות, שליחויות אקספרס הן חבל ההצלה של מי שמחכה למסמך החשוב או לחבילה הדחופה. לעומת זאת, שליחות רגילה, היא שליחות שהיא חשובה אבל מועד ההגעה שלה פחות קריטי עבור הנמען והיא יכולה להתעכב עוד כמה שעות או גם להגיע למחרת היום.

איך בוחרים חברת שליחויות איכותית?

במיוחד כאשר מדובר בשירות של שליחויות אקספרס, חובה לבחור בחברת שליחויות אמינה ומנוסה. לא הגיוני שתפקידו מסמך חשוב שצריך להגיע בבהילות לבית משפט או לוועדה רפואית בידיו של נהג מונית או בידיו של שליח שאתם לא מכירים.

לא רק שאתם זקוקים לשליח אמין שאתם יכולים לסמוך עליו, אתם צריכים גם חברת שליחויות שתבטח את המשלוח שלכם, ושתבטיח שהמשלוח אכן יגיע ליעדו. רק חברת שליחויות בעלת מוניטין יכולה להתחייב בפני לקוחותיה, שהמשלוח יגיע בזמן ובשלמותו.

מעקב צמוד אחרי סטטוס החבילה !

גם לאחר שהחבילה או המסמך נמסרו לשליח, הלחץ והמתח לא משתחררים. אתם רוצים לדעת האם השליח באמת נמצא בדרכו ליעדו, ואם הוא מתקשה למצוא את הכתובת שרשומה על החבילה. לפעמים, השולח מעביר חבילה לכתובת שהוא לא מכיר ולא בטוח שהיא באמת קיימת. חברת שליחויות איכותית מאפשרת ללקוחותיה לעקוב אחרי הסטטוס של החבילה הדחופה בעת תהליך המשלוח. במהלך הנסיעה בדרך להעברת המשלוח אתם יכולים לקבל עדכונים בזמן אמת מהשליח ולהיות רגועים שהמשלוח שלכם בידיים טובות ובטוחות.