המשלוחים האמינים והמהירים ביותר בת"א ובאזור המרכז

 

מעוניינים להזמין משלוחים בתל אביב? רוצים לקבל משלוח מהיר במרכז מחברה אמינה ורצינית? אם כן, הגעתם למקום הנכון. חברתנו מתמחה כבר 35 שנה בביצוע משלוחים מהירים במרכז, החל בראשון לציון ועד להרצליה, ובין היתר ניתן להזמין אצלנו משלוחים בתל אביב, משלוחים בחולון, שליחויות בהרצליה ובגבעתיים ובשאר הערים של גוש דן. בשורות הבאות נספר לכם כיצד הפכנו לחברה המספקת את המשלוחים המהירים והאמינים ביותר בתל אביב ובאזור המרכז.

 

מה שלומדים עם הניסיון

 

חברתנו החלה את דרכה עוד בשנת 1987, ובמילים אחרות היו לנו 35 שנים ללמוד את עולם השליחויות ולתפוס בו מקום של כבוד. עם השנים למדנו כיצד בונים את המענה היעיל ביותר לצרכי לקוחותינו, כיצד בוחרים את המסלולים המהירים ואפקטיביים ביותר, כיצד מדריכים את הנהגים של הרכבים והאופנועים לנהיגה בטוחה וגם מהירה, כיצד נעזרים במערכות ובטכנולוגיות מתקדמות לניטור ובקרה, ובקיצור - איך הופכים לקוחות למרוצים.

 למדנו גם שלקוח מרוצה הוא מי שעובד בשיטת "שגר ושכח", כלומר מבצע הזמנה בכמה קליקים דרך האתר שלנו או מתקשר אלינו (במידה ואזור השליחויות לא מופיע באתר), ומכאן והלאה אנו דואגים להכל. השליחויות שלנו בתל אביב ובאזור המרכז מתבצעות עוד באותו היום, כאשר השליח שלנו יכול להגיע אליכם החל מ- 10:00 בבוקר ולכל המאוחר ימסור את החבילה בחמש בערב. ועוד דבר חשוב עבורנו הוא שלקוחותינו ייהנו ממחירים אטרקטיביים ותחרותיים, והם אכן עושים את ההשוואה ומעדיפים אותנו על פני מתחרים. 

לראייה, על לקוחותינו נמנים שורה ארוכה של משרדי עורכי דין ורואי חשבון, לקוחות פרטיים ועסקיים, וגורמים מובילים ומוכרים במשק החל קופת חולים כללית, דרך אלדן השכרת רכב, ועד ל- ג.יפית וגילת תקשורת. אנו מבצעים עבורם משלוחים בתל-אביב הכוללים בין היתר מסירות משפטיות, שירותי דיוור ישיר, הפקדות בבנקים, הפצות יח"צ, שליחויות בהולות, ביצוע סבבים קבועים בדואר ובנקים, משלוחים למס הכנסה ומע"מ ועוד.

 

מהירות ואמינות ללא פשרות

 

אנו יודעים כי מבחינת לקוחותינו שני הדברים החשובים ביותר (לצד המחיר האטרקטיבי) הם מהירות ואמינות. אלו ערכים שחברתנו חרטה על דגלה וממשיכה לקדם לאורך השנים. לשם כך אנו נעזרים בשליחים המבינים היטב את האחריות המוטלת על כתפיהם ואת העובדה שהגעת המשלוח לידו ובזמן הינה משמעותית ביותר עבור הלקוח מבחינה פיננסית, שיווקית, עסקית, משפטית או אחרת. אין כאן מקום לעיכובים ולטעויות ועליהם לבצע את העבודה בסבר פנים יפות מתוך הבנה שמבחינת הנמען השליח מהווה את הפנים של הלקוח.

בנוסף, השליחים שלנו הם בעלי היכרות מעמיקה עם כל אזור המרכז, בין אם עליהם לבצע משלוחים בחולון, שליחויות בהרצליה, משלוחים בתל אביב וברמת גן וכיוצא בזאת. ההיכרות המצוינת שלהם עם הכבישים באזור גוש דן מאפשרת להם לבחור את המסלולים הטובים והמהירים ביותר, ולכך מצטרף צי גדול של רכבים ואופנועים במאפשר לתת מענה לכמויות גדולות של קריאות בשעות משתנות.

 מאחורי כל אלו עומדת הנהלה המבינה היטב את חשיבות קשרי הלקוחות ואת אמינות השירות, ביחד עם אנשי מקצוע מיומנים הנעזרים במערכת טכנולוגית מתקדמת לניטור, בקרה ומעקב. בעזרתה אנו מתכננים את התנהלות צי הרכבים שלנו אל מול קריאות של הלקוחות ועומסי התנועה באזורים השונים, וגם הלקוח יכול לדעת בקלות מה קורה עם המשלוח שלו.

כאמור, הזמנת משלוחים בתל אביב ובמרכז עוד באותו היום אפשרית ישירות דרך האתר שלנו, וכמו כן ניתן לבצע את ההזמנות באמצעות הטלפון. לפרטים נוספים דברו איתנו.