שליחויות מהיום להיום כמדד רצינות לעסק שלך

אתה משקיע מאמצים רבים ולא מעט משאבים בתפעול עסק מקצועי ורציני, וכפי שכולם יודעים מדובר במשימה לא פשוטה במשק הישראלי הרווי בתחרות (בעיקר באזור המרכז), ומחייב תגובות מהירות ושירות איכותי ביותר ללקוחות. אכן, אחד הפרמטרים לעסק רציני ולתדמית חיובית בימינו, הוא היכולת לתת מענה מהיר ואמין – בין אם מדובר בשליחת מוצרים ללקוחות, ובין אם במסמכים וחבילות לשותפים עסקיים וגורמים אחרים. כאן נכנסות לתמונה שליחויות מהיום להיום, שהופכות להיות חלק בלתי נפרד ממערך הפעילות של העסק – למרות שהוא ניתן על ידי חברה חיצונית המתמחה בתחום.

 

שירותי שליחויות מהירים- להביא את העסק לעמדת הובלה

 

אתה בוודאי מודע לשינויים שחלו בעולם העסקים בשנים האחרונות, בדגש על דינאמיות, מהירות וטכנולוגיות מתקדמות. מצד אחד, התמורות האלו אפשרו לתת מענה טוב ויעיל יותר, ומצד שני – הסטנדרט עלה. אכן, כיום לקוחות ושותפים עסקיים כבר מצפים שמוצרים, שירותים, חבילות ומסמכים שונים יגיעו במהירות, בלי בעיות ועיכובים, והרף הגבוה הזה חל גם עליך. למעשה, מי שאינו מעוניין או מסוגל לעמוד בסטנדרטים האלו, משאיר את עצמו מאחור ונותן למתחרים להיות בעמדת הובלה. וגם ההיפך נכון – מי שמחליט להתגייס ולשלב ידיים עם השינויים והזמן, מציב את העסק שלו בעמדת הובלה משמעותית.

 

קח למשל לקוח המעוניין להזמין מוצר מחנות תכשיטים, נעליים או צעצועים ליום הולדת של ילד, בת זוג וכדומה. החנות האחת מאפשרת לו לקבל את המוצר בתוך 4 ימי עסקים ואילו עם האחרת הוא יקבל את המוצר כבר היום לפתח ביתו, וכל שאר התנאים הם אותו הדבר בדיוק. ברור במי יבחר הלקוח הפעם ובמי ימשיך לבחור לצורך הקניות הבאות. או דוגמא אחרת: קח למשל משרד עורכי דין שצריך לעמוד בקשר עם בתי המשפט, לקוחות, עדים ושלל גורמים נוספים. בתור לקוח של המשרד, האם היית מעדיף שבקשות, תגובות וצעדים מצדך יבוצעו עוד היום, או להמתין לפחות כמה ימים? התשובה ברורה.

 

אכן, מהירות של שליחויות היא מדד משמעותי לרצינות של עסקים כיום, בכל המגזרים ובכל סוגי המשלוחים. ולכך מצטרפים עוד היבטים חשובים – בעיקר האמינות.

 

חברת שליחויות שתשלב בין מהירות לאמינות – חובה

 

יכול להיות שמצאת חברת שליחויות מהיום להיום שעשתה עבודה טובה בפעם הראשונה והשנייה, אבל בפעם השלישית נתקלת בבעיה: לחברה לא היו שליחים זמינים, המשלוח הגיע ליעד הלא נכון, לא ניתן היה לבצע שליחות בהולה, הטלפון בחברת השליחים היה תפוס כל היום ולא חזרו אליך, וכדומה. זכור שמבחינת הלקוח שלך לא מספיקה חוויה אחת טובה. הסטנדרט ממשיך להיות גבוה בכל פעם ופעם, ולכן אתה חייב לעבוד עם חברה שתמיד תעשה את העבודה, בביטחון מלא.

 

חברה כמו מאך1 תיתן לך מענה מצוין! לאור שנים רבות של ביצוע שליחויות מהיום להיום עבור שלל גורמים באזור המרכז, ויד על הדופק לגבי ההתקדמות הטכנולוגית ושילובה בפעילות חברתנו, תוכל להיות בטוח שכל חבילה או מסמך שלך יגיעו ליעדם המדויק באותו היום. לשם כך אנו מחזיקים בצי נרחב של רכבים וקטנועים, בנהגים המכירים את כבישי המרכז כפי שהם מכירים את הדירות שלהם, במערכת מחשוב מתקדמת שמאפשרת תזמון אופטימאלי של השליחים, בקטנועים שמסוגלים להתמודד בקלות עם עומסי תנועה ופקקים, ובאתר אינטרנט שגם דרכו תוכל לבצע הזמנת שליחות מהיום להיום, בראש שקט ובידיעה שהמשלוח מטופל בידיים המקצועיות ביותר.